خانهاخبار
تصاویر و مشخصات فنی اوپو A55s لو رفت

تصاویر و مشخصات فنی اوپو A55s لو رفت

جدیدترین میان‌رده اوپو از تراشه اسنپدراگون 480 بهره می‌برد
۱۴۰۰/۸/۲۱

اوپو امسال 7 عضو از سری A5x را رونمایی و عرضه کرده است و حالا نوبت به معرفی عضو هشتم سری یعنی اوپو A55s شده است که البته از نظر فنی با دیگر اعضای سری تفاوت چندانی نمی‌کند.

بر اساس تصاویر منتشر شده، اوپو A55s در دو رنگ نعنایی و مشکی عرضه خواهد شد. به علاوه، طراحی قاب پشتی و چینش دوربین‌ها به گوشی‌های هوشمند اوپو A54s و  A55شباهت دارد اما به طور کامل با آنها یکسان نیست. همچنین در قاب پشتی اوپو A55s دو ماژول دوربین قرار دارد که هنوز مشخصات فنی آنها مشخص نیست. البته باید اشاره کرد که دایره کوچک بین دوربین‌های قاب پشتی اوپو A55s یک لنز مجزا نیست و تنها دارای لوگو AI (هوش مصنوعی) است.

image

شایان ذکر است که گوشی هوشمندی با شناسه مدل CPH2309 که به نظر می‌آید همان اوپو A55s است در لیست بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است و همچنین چندی پیش موفق شده بود که گواهی FCC و بلوتوث SIG را دریافت کند. براساس لیست گیک‌بنچ، قلب تپنده اوپو A55s تراشه اسنپدراگون 480 است که قبلا نیز در گوشی اوپو A54s از آن استفاده شده بود. همچنین با توجه به کلاک اسپید ذکر شده در بنچمارک، اوپو A55s تنها مجهز به نسخه معمولی اسنپدراگون 480 خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان به حافظه رم 4 گیگابایتی، باتری 3890 میلی‌امپر ساعتی و توان شارژ 18 واتی اشاره کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز به طور رسمی زمان معرفی اوپو A55s اعلام نشده است اما می‌توان انتظار داشت که زمان رونمایی آن با توجه دیده شدن در لیست گیک‌بنچ نزدیک باشد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)