خانهاخبار
عکس‌های رندر شده جدیدی از گوشی موتورولا اج X منتشر شدند

عکس‌های رندر شده جدیدی از گوشی موتورولا اج X منتشر شدند

به تازگی رندرهایی از گوشی پرچمدار جدید موتورلا که قرار است اج X نام داشته باشد؛ منتشر شده‌اند و نمایشگر امولد ۶.۶۷ اینچی آن را که از نقاط قوت اصلی این گوشی است، نشان می‌دهند.
۱۴۰۰/۸/۲۱

نخستین گوشی موتورولا با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 898، موتورولا اج X نام دارد؛ البته گفته می‌شود که این گوشی در برخی بازارها نیز به نام موتورولا اج 30 الترا عرضه خواهد شد. به تازگی رندر‌هایی از این گوشی که با شیائومی 12 در حال رقابت برای عنوان نخستین گوشی به همراه پردازنده اسنپدراگون 898 است؛ توسط @onleaks و 91mobiles منتشر شده‌اند.

 

نمایشگر ۶.۶۷ اینچی این گوشی، از نوع امولد بوده و نرخ نوسازی چشمگیر ۱۴۴ هرتز را دارد. این نمایشگر از محتوای HDR10+ پشتیبانی کرده و بر خلاف انتظارات، این پنل از نوع تخت بوده و لبه‌های خمیده ندارد. دوربین سلفی گوشی نیز درون پانچ هول بالای نمایشگر قرار داشته و رزولوشن ۶۰ مگاپیکسل را دارد.

در پشت گوشی شاهد یک دوربین سه‌گانه هستیم که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور کمکی ۲ مگاپیکسلی می‌شود. مسلما نبود یک دوربین تله فوتو روی یک پرچمدار امر جالبی نیست؛ به خصوص در یک گوشی که نام «الترا» را بر روی خود گذاشته است. گوشی موتورولا اج 20 پرو نیز دوربینی با لنز پریسکوپی را به همراه داشت، به همین دلیل این تصمیم موتورولا در گوشی جدید خود کمی عجیب به نظر می‌رسد.

 

گوشی موتورولا اج X یا اج 30 الترا یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر را به همراه داشته که از شارژ سریع ۶۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. ابعاد این گوشی معادل ۸.۸×۷۶.۵×۱۶۳.۱ میلی متر بوده و تا به اینجا می‌دانیم که در رنگ‌های خاکستری و آبی روانه بازار خواهد شد.

درباره پرچمدار جدید موتورولا چه فکر می‌کنید؟ آیا این گوشی با چنین مشخصاتی، توان رقابت با پرچمداران برند‌هایی چون سامسونگ یا شیائومی را خواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)