خانهاخبار
رندرها و مشخصات موتورولا موتو ‌جی پاور 2022 لو رفت

رندرها و مشخصات موتورولا موتو ‌جی پاور 2022 لو رفت

مشخصات و رندرهای لو رفته از نسخه 2022 موتورولا موتو جی پاور ظاهر شده است. طبق معمول، ظرفیت باتری یکی از ویژگی‌های بزرگ سری پاور است و شایعه شده است که باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد.
۱۴۰۰/۸/۲۱

در سری موتورولا موتو G، مدل های پاور یکی از محبوب ترین‌های سال هستند. این موضوع احتمالاً به دلیل تمرکز خط تولید بر روی باتری‌های عظیمی است که بر روی این گوشی‌ها با قیمت‌های بسیار پایین ارائه می‌دهد.

image

اکنون، با در پیش بودن سال 2022، ممکن است از خود بپرسید که موتورولا موتو جی پاور بعدی چه مشخصاتی خواهد داشت. با تشکر از GizNext، ما آنچه را که به نظر می‌رسد رندرها و مشخصات مدل بعدی Power باشد را به شما ارائه می‌دهیم.

متأسفانه GizNext منبع این رندرها و مشخصات را فاش نکرده است. افشاگر قابل اعتماد، ایوان بلاس، مقاله GizNext را که به این افشاگری پیوست شده بود، توییت کرد، بنابراین ممکن است او نیز اطلاعاتی در این مورد داشته باشد. با این حال، بدون منبع مستقیماً اعلام شده، ما هنوز باید با احتیاط به این اطلاعات نزدیک شویم.

با وجود تمام این موارد، در اینجا اطلاعاتی در مورد آنچه که ممکن است بتوانیم از موتو جی پاور بعدی انتظار داشته باشیم، کسب کرده‌ایم.

مشخصات و تصاویر موتورولا موتو جی پاور 2022

قابل توجه ترین تفاوت بین موتو جی پاور 2021 و این مدل شایعه شده 2022، دوربین‌ها هستند. دوربین سلفی همچنان یک حفره‌ای در نمایشگر است، اما به مرکز نمایشگر منتقل شده است. در همین حال، ماژول دوربین عقب از حالت مربعی به صورت عمودی تغییر یافته است.

در هر حال، گوشی همان طور که انتظار داشتیم به نظر می رسد. جالب اینجاست که به نظر می‌رسد حاشیه‌ها در موتورولا موتو جی پاور 2022 بسیار ضخیم‌تر هستند، اگرچه ممکن است این رندرهای لو رفته دقیقاً طراحی را نشان ندهند.

در مورد مشخصات این گوشی، می‌توانیم بر اساس این اطلاعات GizNext انتظار داشته باشید که موتو جی پاور 2022 از صفحه نمایش ال سی دی 6.5 اینچی با رفرش 90 هرتز در 720p و همچنین پردازنده مدیاتک هلیو G37 و رم 4 گیگابایتی در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد.

همچنین این گوشی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 10 وات پشتبانی می‌کند. در بخش دوربین نیز، یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای بخش سلفی و یک دوربین 50 مگاپیکسلی با عمق میدان 2 مگاپیکسل تعبیه شده است.

بدیهی است که با قضاوت از این مشخصات فاش شده، موتورولا موتو جی پاور 2022 احتمالاً بسیار ارزان خواهد بود. این تخمین، با توجه به سابقه قیمتی در سری پاور هم‌خوانی دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)