خانهاخبار
گوشی ریلمی Q3t به همراه پردازنده اسنپدراگون 778G و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

گوشی ریلمی Q3t به همراه پردازنده اسنپدراگون 778G و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

شرکت ریلمی به تازگی از گوشی میان رده جدید خود به نام Q3t رونمایی کرده که در ادامه نگاهی نگاهی دقیق به مشخصات آن خواهیم انداخت.
۱۴۰۰/۸/۲۰

گوشی ریلمی Q3t که در اواخر ماه گذشته شاهد لو رفتن آن بودیم، سرانجام توسط این شرکت معرفی شد. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی چشمگیر ۱۴۴ هرتز است؛ حداکثر میزان روشنایی آن نیز به ۶۰۰ نیت می‌رسد. این نمایشگر از نوع پانچ هول یا حفره دار بوده و دوربین سلفی که با توجه به مطالب لو رفته، رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل را دارد در قسمت بالایی سمت چپ آن قرار گرفته است.

image

 

در پشت گوشی، دوریبن اصلی ۴۸ مگاپیکسلی آن را می‌بینیم که توسط یک دوربین سیاه و سفید و یک دوربین ماکرو همراهی می‌شود. استفاده از دوربین سیاه و سفید به جای یک دوربین التراواید، حرکت عجیبی از سوی این شرکت محسوب شده و احتمالا تنها در راستای کاهش هزینه‌ تولید بوده است.

ریلمی Q3t از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 778G استفاده کرده و تنها در نسخه‌ای با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی فروخته می‌شود. این گوشی به همراه سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری Realme UI 2.0 روانه بازار خواهد شد. ریلمی Q3t از قابلیت رم مجازی نیز پشتیبانی کرده و امکان افزایش رم آن به میزان ۵ گیگابایت وجود دارد.

سنسور اثر انگشت این گوشی، روی دکمه پاور آن قرار گرفته و پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه یا 5G نیز در ریلمی Q3t دیده می‌شود. باتری این گوشی ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر را دارد و به گفته ریلمی، می‌تواند در ۲۵ دقیقه از حالت کاملا خالی به ۵۰ درصد شارژ برسد؛ شارژر عرضه شده به همراه این گوشی سرعت ۳۰ وات را دارد.

image

 

این گوشی در دو رنگ آبی و چند رنگ عرضه شده و قیمت آن در بازار کشور چین، معادل ۲۰۹۹ یوآن (حدود ۳۳۰ دلار / ۲۸۵ یورو) است. درباره گوشی جدید ریلمی چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)