خانهاخبار
مشخصات فنی و تصاویری واقعی اوپو پد لو رفت

مشخصات فنی و تصاویری واقعی اوپو پد لو رفت

به نظر می‌اید اوپو قرار است به زودی از جدیدترین تبلت خود رونمایی کند
۱۴۰۰/۸/۱۹

نوامبر سال 2020 میلای بود که شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه اوپو قرار است در سال 2021 از محصولات جدیدی در حوزه لپتاپ و تبلت رونمایی کند اما سال جاری میلای رو به اتمام است و هنوز هیچ خبری درباره این محصولات اوپو منتشر نشده است. به علاوه، شرکت اوپو نیز هنوز به طور رسمی وجود تبلت‌ها و لپتاپ‌های خود را تایید نکرده است و حتی هنوز به طور مشخص اشاره‌ای به آنها نکرده است اما امروز تصویری از تبلتی منتشر شد که ادعا شد جدیدترین تبلت اوپو محسوب می‌شود که در حال حاضر آن را اوپو پد می‌نامیم. 

image

 

البته شایان ذکر است که این تصویر منتشر شده جزئیات زیادی از تبلت اوپو را فاش نمی‌سازد ولی می‌توان دید که در نمایشگر این تبلت حفره ناچ وجود ندارد. البته ممکن است این تبلت دارای ناچ حفره‌ای قرار گرفته در سمت چپ نمایشگر باشد که در زیر قفسه موجود در تصویر پنهان شده است. به علاوه، طراحی کلی تبلت نیز به وسیله قابی که دور این تبلت را گرفته است نامشخص است.

در کنار این تصویر منتشر شده، اسکرین شات‌هایی نیز منتشر شده‌اند که مشخصات فنی اوپو پد را نشان می‌دهد. براساس این تصاویر، قلب تپنده تبلت اوپو تراشه اسنپدراگون 870 است که در کنار حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی سخت‌افزار این تبلت را تشکیل می‌دهد. براساس اطلاعات فاش شده توسط Digital Chat Station، نمایشگر اوپو پد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس 11 اینچ اندازه دارد و از نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز بهره می‌برد. به علاوه، منبع تغذیه این تبلت باتری 8080 میلی‌امپر ساعتی است و در بخش نرم‌افزار، اندروید 11 را بر پایه رابط کاربری Color 12 اجرا می‌کند. 

image

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که اوپو پد می‌تواند اولین تبلت اوپو لقب بگیرد اما اولین تبلت شرکت صاحب برند اوپو یعنی BBK Electronics نیست چرا که این شرکت قبلا با برند زیر مجموعه خود یعنی ریلمی موفق شده است که تبلت ریلمی پد را روانه بازار کند. شاید تجربه ریلمی در عرضه تبلت به کمک برند اوپو بیاید و این شرکت نیز بتواند با موفقیت اولین تبلت خود را روانه بازار مصرف بکند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)