خانهاخبار
گوشی شیائومی پوکو F3 در رنگ جدیدی روانه بازار خواهد شد

گوشی شیائومی پوکو F3 در رنگ جدیدی روانه بازار خواهد شد

گوشی شیائومی پوکو F3 یکی از گوشی‌های بسیار محبوب برند پوکو بوده و به زودی در رنگ جدید نقره‌ای نیز در بازار عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۸/۱۹

برند پوکو در امروز به معرفی گوشی مقرون به صرفه جدید خود، یعنی پوکو M4 پرو پرداخت؛ اما از این فرصت استفاده کرده و اعلام کرد که یکی از محبوب‌ترین گوشی‌هایش نیز در رنگ جدیدی روانه بازار خواهد شد. گوشی پوکو F3 قرار است در رنگ نقره‌ای نیز در دسترس کاربران قرار بگیرد.

طراحی قاب پشتی در این رنگ، مشابه مدل آبی پوکو F3 بوده و بر خلاف مدل‌های سفید و مشکی که حالت ساده‌ای دارند؛ دارای طراحی زاویه دار و با سه الگوی متفاوت است.

image

 

این گوشی از نظر سخت افزاری تغییری نکرده و همچنان همان پوکو F3 سابق است. پوکو F3 دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 870 بوده و ظرفیت باتری آن، ۴۵۲۰ میلی آمپر است که از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. پوکو F3 در مدل‌هایی با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگیابایت حافظه داخلی و همچنین ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شده بود.

اگر به دنبال نسخه نقره‌ای رنگ و با رم ۸ گیگابایتی این گوشی باشید، بد نیست بدانید که کمی زودتر از نسخه پایه عرضه خواهد شد. این گوشی از روز ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) در فروشگاه‌های اینترنتی AliExpress و Lazada به قیمت ۳۲۹ یورو قابل سفارش است.

در سوی دیگر، نسخه نقره‌ای رنگ پوکو F3 با رم ۶ گیگابایتی قرار است در روز بلک فرایدی در دسترس قرار گرفته که در سال جاری معادل ۲۶ نوامبر (۵ آ‌ذر) است. قیمت این نسخه از گوشی، ۲۹۹ یورو بوده و احتمالا پس از پایان حراج بلک فرایدی، کمی افزایش می‌یابد.

شما می‌توانید نقد و بررسی جی اس ام از گوشی شیائومی پوکو F3 را در اینجا مشاهده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)