خانهاخبار
مشخصات فنی موتورولا اج 30 الترا به طور کامل لو رفت

مشخصات فنی موتورولا اج 30 الترا به طور کامل لو رفت

جدیدترین پرچمدار موتورولا از مشخصات فنی قابل توجهی مانند نمایشگر 144 هرتزی و تراشه اسنپدرارگون 898 بهره می‌برد
۱۴۰۰/۸/۱۸

بر اساس اخبار منتشر شده، پرچمدار نسل بعدی موتورولا موتو اج X نام دارد که البته هنوز زمان رونمایی و عرضه آن مشخص نیست. حالا امروز گزارشی از طرف TechnikNews منتشر شده است مبنی بر اینکه جدیدترین پرچمدار موتورولا قرار است با نام موتورولا اج 30 الترا برای بازارهای جهانی عرضه شود که زمان آن نیز در ماه ژانویه خواهد بود. همچنین این منبع خبری مشخصات کامل موتورولا اج 30 الترا با شناسه مدل XT-2201 را نیز منتشر کرده است.

image

براساس این اخبار منتشر شده، موتورولا اج 30 الترا از نمایشگر 6.67 اینچی فول اچ‌دی پلاس اولد بهره می‌برد که از نرخ نوسازی 144 هرتزی و قابلیت HDR10+ پشتیبانی می‌کند. همچنین جدیدترین پرچمدار موتورولا با اندروید 12 عرضه خواهد شد و دو بروزرسانی سیستم عامل را نیز دریافت خواهد کرد. طبق این گزارش، قلب تپنده موتورولا اج 30 الترا تراشه سیستم روی چیپ کوالکام SM8450 است که گمان می‌رود همان تراشه عرضه نشده پرچمدار اسنپدراگون 898 است. در کنار این تراشه، دو مدل حافظه رم LPDDR5 8 و 12 گیگابایتی قرار خواهد داشت. همچنین موتورولا اج 30 الترا در دو مدل حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی UFS 3.1 عرضه خواهد شد که البته قابلیت افزایش نخواهد داشت چرا که این گوشی هوشمند فاقد درگاه کارت حافظه microSD است. 

image

 

موتورولا اج 20 پرو 

در بخش دوربین نیز موتورولا اج 30 الترا از دوربین سه‌گانه متشکل از یک دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی مجهز به لرزگشیر اپتیکال، سنسور 50 مگاپیکسلی فوق عریض سامسونگ JN1 و دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. در قاب جلویی این گوشی هوشمند همچنین یک دوربین 60 مگاپیکسلی قرار دارد که می‌تواند با کیفیت 4K فیلمبرداری کند. منبع تغذیه موتورولا اج 30 الترا باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی است که از شارژ فوق سریع 68 واتی پشتیبانی می‌کند و از طریق درگاه Type-C شارژ می‌شود. براساس گزارش منتشر شده، اداپتور 68 واتی پرچمدار موتورولا می‌تواند گوشی هوشمند را از 0 تا 50 درصد تنها در عرض 15 دقیقه شارژ کند و شارژ کامل آن نیز 35 دقیقه طول خواهد کشید. البته باید اشاره کرد که موتورولا اج 30 الترا از شارژ بی‌سیم و  شارژ معکوس پشتیبانی نمی‌کند. 

جنس بدنه موتورولا اج 30 الترا پلاستیکی است که شاید نکته‌ای منفی محسوب شود ولی از آن سو این گوشی هوشمند گواهی IP52 را نیز دریافت کرده است. شایان ذکر است که موتورولا اج 30 الترا در بازار اروپا به یک کلید فیزیکی دستیار گوگل مجهز است. متأسفانه موتورولا اج 30 الترا فاقد جک 3.5 میلی‌متری صدا است. از دیگر مشخصات موتورولا اج 30 الترا می‌توان به اسپیکرهای استریو، پشتیبانی از شبکه 5G و بلوتوث نسخه 5 اشاره کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که موتو اج X و موتورولا اج 30 الترا انتظار می‌رود ماه بعد در چین معرفی شوند و عرضه جهانی موتورولا اج 30 الترا نیز در ماه ژانویه خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)