خانهاخبار
گوشی موتورولا موتو اج X، موفق به دریافت گواهی 3C شد

گوشی موتورولا موتو اج X، موفق به دریافت گواهی 3C شد

شرکت موتورولا در اوایل امروز نام پرچمدار بعدی خود را تایید کرد و حالا نیز یک گوشی از این برند موفق به دریافت گواهی 3C شده که ممکن است همین پرچمدار یا موتو اج X باشد.
۱۴۰۰/۸/۱۸

شرکت موتورولا در اوایل امروز اعلام کرد که نام پرچمدار بعدی آنها، موتو اج X خواهد بود. به نظر می‌رسد که این شرکت در حال آماده سازی مقدمات عرضه این گوشی بوده و ممکن است موتو اج X نخستین گوشی عرضه شده با پردازنده اسنپدراگون 898 باشد. شایعات اخیر نیز به این اشاره می‌کنند که نخستین گوشی عرضه شده با این چیپست، یا شیائومی 12 بوده یا ممکن است همین موتورولا موتو اج X باشد.

image

به تازگی یک گوشی موتورولا با شماره مدل XT2201-2 توانسته گواهی 3C را دریافت کند؛ این گوشی از شارژ سریع ۶۸.۲ واتی پشتیبانی کرده و به احتمال زیاد، پرچمدار بعدی این شرکت یا موتورولا موتو اج X است. متاسفانه اشاره‌ای به ظرفیت باتری این محصول نشده ولی احتمالا شاهد ظرفیتی بین ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ میلی آمپر خواهیم بود.

شارژ سریع ۶۸.۲ واتی که یقینا بخش اعشاری آن جهت مارکتینگ بهتر حذف می‌شود؛ شاید در مقایسه با گوشی‌های چینی چندان زیاد نباشد؛ اما بیشترین سرعت شارژ دیده شده در میان گوشی‌های موتورولا است. سریع‌ترین گوشی‌های فعلی موتورولا از نظر سرعت شارژ، مدل‌های موتورولا وان هایپر (شارژ سریع ۴۵ واتی) و موتورولا G60S (شارژ سریع ۵۰ واتی) هستند.

image

به نظر می‌رسد که این برند در زمینه افزایش سرعت شارژ، بسیار محتاطانه عمل کرده و همانند شرکت مادر خود یا همان لنوو، قصد ندارد تا این عدد را به بیش از حوالی ۶۵ وات برساند.  گوشی موتورولا موتو اج X قرار است تا قبل از پایان سال جاری میلادی و کمی پس از معرفی پردازنده کوالکام اسنپدراگون 898، روانه بازار شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)