خانهاخبار
شیائومی 12 گواهی‌نامه EEC را دریافت کرد

شیائومی 12 گواهی‌نامه EEC را دریافت کرد

به نظر می‌رسد معرفی و رونمایی رسمی جدیدترین سری پرچمدار شیائومی نزدیک است
۱۴۰۰/۸/۱۷

براساس اخبار و شایعات منتشر شده، انتظار می‌رود شیائومی تا پایان سال میلادی و یا اوایل سال بعد میلادی 2022 از جدیدترین سری پرچمدار نسل بعدی خود یعنی سری شیائومی 12 رونمایی کند. به علاوه، قبلا نیز مشخص شده بود که سری پرچمدار شیائومی 12 اولین سری گوشی‌های هوشمندی خواهند بود که مجهز به تراشه پرچمدار عرضه نشده اسنپدراگون 898 است.

برخلاف نسخه‌های پیشین پرچمدار شیائومی، به نظر می‌رسد سری شیائومی 12 قرار است همزمان با عرضه در بازار چین برای بازارهای جهانی نیز عرضه شود. حالا بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده، نسخه‌های بازار جهانی شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو با شناسه‌ مدل‌های 2201122G  و 2201123G موفق به دریافت گواهی ECC شده‌اند که نشان‌دهنده معرفی و رونمایی زود هنگام سری شیائومی 12 است.

image

 

به علاوه، نسخه معمولی سری یعنی شیائومی 12 با شناسه مدل 2201122G گواهی اداره استاندارد هند (BIS) را نیز دریافت کرد که بیانگر این است که سری شیائومی 12 قرار است همراه با گوشی‌های هوشمند ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس در هند رونمایی شوند. همچنین انتظار می‌رود سری پرچمدار نسل بعد شیائومی به زودی وارد فاز تولید انبوه شود که بر این اساس، به احتمال زیاد شیائومی 12 در اوایل ماه دسامبر (آذر) و نسخه‌های پرو و الترا نیز اوایل سال بعد میلادی رونمایی خواهند شد. 

image

 

از مشخصات فنی سری شیائومی 12 می‌توان به نمایشگر خمیده آن با رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی اشاره کرد که میزبان دوربین سلفی این سری گوشی هوشمند نیز است. در کنار تراشه اسنپدراگون 898، سری شیائومی 12 تا حافظه رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایتی پشتیبانی می‌کنند. به علاوه، قاب پشتی سری پرچمدار شیائومی نیز میزبان سنسور 50 مگاپیکسلی ایزوسل GN5 سامسونگ به عنوان دوربین اصلی خواهد بود و در کنار این دوربین، انتظار می‌رود دو سنسور زاویه عریض و فوق عریض نیز قرار داشته باشد. در بخش نرم‌افزار به احتمال زیاد سری شیائومی 12 اندورید 12 را برپایه رابط کاربری MIUI اجرا خواهد کرد و باتری این سری نیز از شارژ فوق سریع 120 واتی و شارژ سریع بی‌سیم 50 واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۴۰۰/۸/۱۸
خوب این گواهی ها که گفتی یعنی چی.. معناشم بگو