خانهاخبار
مشخصات فنی کامل ویوو V23e لو رفت

مشخصات فنی کامل ویوو V23e لو رفت

جدیدترین گوشی هوشمند ویوو تا پایان ماه معرفی خواهد شد
۱۴۰۰/۸/۱۶

اخیرا گزارش‌هایی منتشر شده‌اند مبنی بر اینکه ویوو قرار است که تا پایان ماه جاری میلادی از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام ویوو V23e رونمایی کند. همچنین یک ویدئو تجربه کاربری از این گوشی هوشمند منتشر شد که برخی از مشخصات فنی ویوو V23e را فاش کرد. حالا براساس جدیدترین اخبار منتشر شده، ویوو V23e همراه با مشخصات فنی در وبسایت ویتنامی ویوو دیده شده است. در همین زمان، اخباری نیز از لیست فروشندگان منتشر شد که مشخصات فنی کامل این گوشی هوشمند را مشخص کرد. البته وبسایت رسمی ویوو نیز تصاویری را از ویوو V23e منتشر کرد که طراحی فوق نازک و دوربین سه‌گانه آن را نشان می‌دهد.

براساس این اخبار منتشر شده، ویوو V23e از نمایشگر امولد 6.44 اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. به علاوه، این نمایشگر میزبان دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و فوکوس خودکار است. در قاب پشتی نیز دوربین سه‌گانه متشکل از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.79، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار دارد. 

image

قلب تپنده ویوو V23e تراشه هلیو G96 است که در کنار رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی سخت‌افزار این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهد. در بخش نرم‌افزار نیز ویوو V23e از اندروید 11 بر پایه رابط کاربری FunTouch 12 پشتیبانی می‌کند. منبع تغذیه این مجموعه سخت‌افزاری نیز یک باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی است. در بخش اتصالات نیز ویوو V23e از بلوتوث نسخه 5.2، وای‌فای 5 و GPS پشتیبانی می‌کند. 

از دیگر مشخصات ویوو V23e می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، وجود درگاه Type-C و سنسور اثرانگشت قرار گرفته در نمایشگر اشاره کرد. همچنین ابعاد این گوشی به هوشمند 160.87 x 74.28 x 7.36 میلی‌متر است و وزن آن نیز به عدد 172 گرم می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)