خانهاخبار
تیزر لو رفته از گوشی اوپو رینو 6 لایت، مشخصات آن را به طور کامل نشان می‌دهد

تیزر لو رفته از گوشی اوپو رینو 6 لایت، مشخصات آن را به طور کامل نشان می‌دهد

به نظر می‌رسد که گوشی دیگری قرار است به سری رینو 6 اوپو اضافه شود که رینو 6 لایت نام داشته و به تازگی تیزری رسمی از آن در اینترنت لو رفته است.
۱۴۰۰/۸/۱۶

با وجودی که مدتی پیش شاهد معرفی سری اوپو رینو 7 توسط این شرکت بودیم؛ به نظر می‌رسد که آنها همچنان قصد گیج کردن کاربران را داشته و حالا تیزری از گوشی اوپو رینو 6 لایت لو رفته است که شباهت بسیاری با برخی گوشی‌های دیگر این شرکت دارد و قرار است در بازار اروپا عرضه شود.

گوشی اوپو رینو 6 لایت در واقع همان گوشی اوپو F19 با نامی دیگر است که از ماه آوریل در کشور هند به فروش می‌رسید؛ آن گوشی هم تقریبا مشابه اوپو F19s بوده که از ماه سپتامبر روانه بازار هند شده است! به نظر می‌رسد که اوپو جهت عرضه این گوشی در بازار اروپا، تنها نام محصول را تغییر داده است. این حرکت از سوی اوپو، بسیار گیج کننده است زیرا این شرکت در ماه آوریل یک گوشی با همین مشخصات را به نام اوپو A74 روانه بازار اروپا کرد و قرار است به زودی گوشی اوپو A95 را نیز با سخت افزار نسبتا مشابه در این بازار عرضه کند.

image

 

به نظر می‌آید که برنامه اوپو این است که یک گوشی را با نام‌های متفاوت و تغییرات بسیار جزئی، چندین بار به فروش برساند که استراتژی چندان جالبی محسوب نمی‌شود.

در تیزر لو رفته از گوشی اوپو رینو 6 لایت، می‌توانیم با بیشتر مشخصات کلیدی آن آشنا شویم. این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 662 استفاده کرده و ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را نیز به همراه دارد؛ این گوشی همچنین از قابلیت رم مجازی نیز پشتیبانی کرده و امکان افزودن ۵ گیگابایت رم مجازی به آن وجود دارد. متاسفانه هنوز درباره پشتیبانی از کارت‌های حافظه microSD در این گوشی چیزی نمی‌دانیم؛ اوپو پیش از این و در گوشی F19s، این درگاه را حذف کرده بود.

اوپو رینو 6 لایت دارای نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس بوده که از نوع پانچ هول یا حفره دار است و دوربین سلفی در قسمت بالایی سمت چپ آن قرار دارد. سنسور اثر انگشت گوشی نیز زیر نمایشگر آن قرار گرفته است. باتری این گوشی ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌ آمپر را داشته و از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

image

 

دوربین اصلی اوپو رینو 6 لایت رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل و گشودگی f/1.7 را دارد و دو دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی از نوع ماکرو و سنسور عمق جهت عکاسی پرتره نیز آن را همراهی می‌کنند. در تیزر منتشر شده، این گوشی تنها در یک رنگ دیده شده ولی احتمالا در هنگام عرضه، امکان انتخاب رنگ‌های بیشتری نیز وجود خواهد داشت.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی از زمان عرضه یا قیمت گوشی در دست نداریم، اما گوشی اوپو A74 با سخت افزار مشابه این گوشی، با قیمت ۲۰۰ یورو در آمازون کشور آلمان فروخته می‌شود؛ بنابراین احتمالا قیمت اوپو رینو 6 لایت نیز در همین حدود خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)