خانهاخبار
اولین عکس‌های واقعی از گلکسی اس 22 الترا منتشر شد

اولین عکس‌های واقعی از گلکسی اس 22 الترا منتشر شد

مجموعه‌ای از عکس‌ها که به‌نظر می‌رسد تصاویر سامسونگ گلکسی اس 22 الترا باشد به بیرون درز کرده که شایعه وجود قلم اس پن درون این گوشی را تایید می‌کنند.
۱۴۰۰/۸/۱۵

باور کنید یا نه، تنها چند ماه تا عرضه  سری گلکسی اس 22 فاصله داریم و مثل همیشه، زمان زود میگذرد! در همین راستا هم طبیعی است که در چند هفته آینده، تصاویر و اطلاعات بیشتری از این سری از پرچمداران سامسونگ لو برود. فعلا اولین چیزی که لو رفته، عکس‌هایی از نمونه واقعی گلکسی اس 22 الترا است.

image

تصویر بالا، مهم‌ترین ویژگی اس 22 الترا را فاش ساخته که آن وجود قلم اس پن در بخش پایینی این گوشی است. این تصاویر، کاملاً با رندرهای لو رفته که هفته‌های پیش دیده بودیم، همخوانی دارند و بنابراین می‌توان به واقعی بودن این تصاویر باور داشت.

 

واضح است که سامسونگ گلکسی اس 22 الترا تقریباً به طور قطع مشابه گلکسی نوت 20 اولترا خواهد بود. صفحه نمایش منحنی، طراحی جعبه‌ای و اسلات قلم اس پن، همگی علائم تجاری گلکسی نوت هستند. ما انتظار این را بر اساس رندرهای لو رفته قبلی داشتیم، اما این تصاویر واقعی اساساً شایعه‌های قبلی را تایید می‌کنند.

اکنون، این تصاویر چیزی را نشان می‌دهد که بدون شک نمونه اولیه این گوشی است. به این ترتیب، این تصاویر ممکن است کمی با محصول نهایی‌ که انتظار داریم در اوایل سال 2022 عرضه شود متفاوت باشد. با این حال، اصول اولیه طراحی احتمالاً تا به حال مشخص شده است، بنابراین سامسونگ گلکسی اس 22 الترا آینده احتمالاً بسیار شبیه به این تصاویر خواهد بود.

خارج از جدید بودن اسم و مدل این گوشی، چیزهای غیرمنتظره‌ای در موردش وجود ندارد. مشخصات دوربین تقریباً بدون تغییر نسبت به گلکسی اس 22 الترا خواهد بود که یعنی دوربین 108 مگاپیکسلی اصلی، دوربین 12 مگاپیکسلی التراواید، دوربین 10 مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری و دوربین 10 مگاپیکسلی پریسکوپی را شامل می‌شود. دوربین سلفی هم همچنان در یک حفره دایره‌ای شکل در بالای نمایشگر این گوشی قرار دارد و خبری از دوربین زیر نمایشگر نیست. 

با توجه به این تصاویر، می‌‌توانیم انتظار داشته باشیم که در روزهای پیش رو، اطلاعات بیشتری از این گوشی و دیگر اعضای خانواده گلکسی اس 22 به بیرون درز کند. شما در مورد طراحی گلکسی اس 22 الترا چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهدی‌ دولتی نژاد خطیبانی

۱۴۰۰/۸/۱۶
سلام. من خودم S21Ultra دارم ولی بنظر من S22Ultra هم طراحی زیبایی داره و خیلی هم شبیه Galaxy Note های سامسونگ هست مخصوصا اون قلم Spn این گوشی . من که منتظرم ببینم پرچمدار بعدی سامسونگ چه شکلی و چه ویژگی های داره ??????❤

کیان

۱۴۰۰/۸/۱۶
من 6 ماه اس 21 اولترا مشکی داشتمو فروختم / میتونم بگم سریعترین اندرویدی بود ک تاحالا استفاده کرده بودم عالی و خوشکل بود و میشه گفت اس 22 اگ این شکلی با این مداد باشه همون اندازه حتی خوشکلتر میشه ولی حدود 250 گرمی باید باشه دیگ خخخخخ . من ک اس 21 اولترامو فروختم آیفون 13 پرو خریدم واسه تنوع ولی خب سری اس سامسونگ همیشه بهترین بوده و احتمالا با ادغام مداد به سری اس و حذف سری نوت دیگ این اس 22 یه جنجال به پا میکنه من ک به شخصه دوس دارم کار باهاش رو تجربه کنم ولی خب دیگ فعلا این آیفون 13 پرو خرج زیادی روی دستم گذاشته و اون اس 21 اولترایی ک بعد 6 ماه فروختم خیلی ضرر داد واسه همون دیگ نمیتونم تا یکسال آینده گوشی دیگه ای بخرم ولی پیشنهادم به کسایی ک میخوان پرچمدار اندرویدی جدید بخرن اینه ک فقط و فقط اس 22 رو بخرن هرگز به چیز دیگ فکر نکنن