خانهاخبار
نسل بعدی آیپد پرو و مک‌بوک پرو، از نمایشگر‌های اولد با روشنایی بیشتر استفاده خواهند کرد

نسل بعدی آیپد پرو و مک‌بوک پرو، از نمایشگر‌های اولد با روشنایی بیشتر استفاده خواهند کرد

چندی پیش خبری مبنی بر سفارش نمایشگر‌های اولد دو لایه توسط اپل شنیده بودیم و حالا نیز خبرگزاری The Elec گزارشی منتشر کرده که ادعا می‌کند این نمایشگر‌ها در نسل بعدی آیپد پرو و مک‌بوک پرو استفاده می‌شوند.
۱۴۰۰/۸/۱۴

گزارش جدیدی که توسط خبرگزاری The Elec منتشر شده است؛ ادعا می‌کند که شرکت اپل قصد معرفی نسل جدید آیپد پرو و مک‌بوک پرو با نمایشگر‌های اولد دو لایه را دارد که میزان روشنایی آنها، تقریبا دو برابر نمایشگر‌های فعلی است. چندی پیش و در ماه سپتامبر نیز شایعاتی در این رابطه شنیده بودیم.

image

 

مشکل فعلی اپل، این است که تکنولوژی مد نظر آنها در حال حاضر بسیار گران بوده و تامین کنندگان نیز برای تولید انبوه آنها آماده نیستند؛ بنابراین منابع داخلی ادعا می‌کنند که احتمالا تا سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴، شاهد معرفی این مدل‌ها نخواهیم بود. البته می‌دانیم که قیمت بالای این پنل‌ها، موجب این می‌شود که اپل تنها در دستگاه‌های رده بالای خود مانند آیپد پرو و مک‌بوک پرو از آنها استفاده کند.

image

 

این نمایشگرها همچنین از نوع LTPO بوده و نرخ نوسازی آنها جهت کاهش مصرف انرژی، بین ۱۲ تا ۱۲۰ هرتز متغیر است. در آینده، احتمالا شاهد معرفی برخی دستگاه‌های اپل با نمایشگر‌ها micro-LED نیز خواهیم بود؛ زیرا به نظر می‌آید که این شرکت روی توسعه و استفاده از این تکنولوژی نیز تمرکز کرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)