خانهاخبار
اپل همچنان از نظر فروش گوشی در بازار آمریکا پیشتاز است

اپل همچنان از نظر فروش گوشی در بازار آمریکا پیشتاز است

به تازگی شرکت آماری-تحقیقاتی کانترپوینت، داده‌های خود را درباره پر فروش‌ترین برند‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند در کشور آمریکا منتشر کرده و همانند سابق، شرکت اپل همچنان در این بازار پیشتاز است.
۱۴۰۰/۸/۱۴

شرکت آماری-تحقیقاتی کانترپوینت به تازگی داده‌های خود درباره میزان فروش گوشی‌ها در کشور آمریکا و همچنین قاره اروپا را منتشر کرده‌اند. با وجودی که در قاره اروپا شاهد تنوع بسیار سازندگان گوشی‌های هوشمند بودیم؛ به نظر می‌رسد که اکثر شهروندان آمریکایی تنها به خرید گوشی‌های اپل و سامسونگ تمایل دارند و فاصله این دو شرکت با سایر سازندگان، شدیدا قابل توجه است. با وجود پاندمی ویروس کرونا و تاثیرات منفی آن در اکثر جهان، بازار گوشی‌های هوشمند در آمریکا رشد ۱ درصدی داشته است.

image

 

آقای «جف فیلدهک» که مدیر بخش تحقیقات کانترپوینت است؛ به فروش رو به رشد برند‌های اپل و سامسونگ در این بازار اشاره می‌کند. اپل توانسته تا نسبت به سال گذشته، فروش خود را به میزان ۹ درصد افزایش داده و در سوی دیگر، شرکت سامسونگ هم با رشد ۱۸ درصدی مواجه بوده است.

سری گوشی‌های آیفون 13 شرکت اپل که در ماه سپتامبر معرفی و عرضه شدند؛ ۱۷ درصد از کل فروش گوشی‌های آیفون در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ را به خود اختصاص داده‌اند. انتظارات بر این است که رشد این دو برند ادامه داشته و به ویژه کوپرتینویی‌ها موفقیت خود را در این بازار حفظ خواهند کرد.

سامسونگ نیز به لطف دو گوشی تاشو جدید خود، سهم خود را بازار افزایش داده و گوشی‌های 5G مقرون به صرفه این شرکت مانند گلکسی A32 5G نیز در کشور آمریکا طرفداران بسیاری دارند و این شرکت آنها را در همکاری با اپراتور‌هایی چون T-Mobile می‌فروشد.

image

 

تحلیلگران به این امر اشاره کردند که برند‌هایی چون BLU، HMD و Wiko در بازار گوشی‌های مقرون به صرفه طرفدارانی دارند؛ اما اپل و سامسونگ طوری این بازار را به دست گرفته‌اند که در واقع در هر ۱۰ گوشی فروخته شده در آمریکا، ۸ عدد از آنها توسط اپل یا سامسونگ ساخته شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)