خانهاخبار
پیکسل 6 پرو در لیست 10 گوشی هوشمند برتر لیست DxOmark قرار گرفت

پیکسل 6 پرو در لیست 10 گوشی هوشمند برتر لیست DxOmark قرار گرفت

چدیدترین پرچمدار گوگل موفق شد در بخش دوربین کارآمدی خود را اثبات کند
۱۴۰۰/۸/۱۴

سری پیکسل 6 با محوریت تراشه تنسور و هوش مصنوعی پیشرفته در حالی معرفی شد که بخشی از رویداد پیکسل گوگل به دوربین‌های سری پیکسل 6 مخصوصا پیکسل 6 پرو اختصاص یافته بود. در این راستا، گوگل ادعا کرده بود که دوربین سری پیکسل 4 با بهینه‌سازی‌های بسیار و هماهنگی خوب با تراشه تنسور عملکرد بسیار خوبی را خواهد داشت. حالا DxOmark کار بررسی دوربین پیکسل 6 پرو را تمام کرده است و به نظر می‌آید ادعای گوگل در عملکرد خوب دوربین پیکسل 6 پرو چندان دور از واقعیت نبوده است و این گوشی هوشمند توانسته است به 10 گوشی برتر لیست DxOmark ورود پیدا کند.

image

 

براساس آزمایش‌های DxOmark، گوگل پیکسل 6 پرو در بخش عکسبرداری امتیاز 143، در بخش زوم امتیاز 71 و در بخش فیلمبرداری امتیاز 115 را کسب کرده است که در مجموع به امتیاز 135 می‌رسد. این امتیاز، پیکسل 6 پرو را در رده هفتم بعد از گوشی‌های هوشمند میت 40 پرو، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس قرار داده است. در آزمایش‌های DxOmark، پیکسل 6 پرو در بخش‌های مختلفی از قبیل دقت تصاویر در شرایط نوری مختلف، دامنه پویایی دینامیکی عریض و حفظ ساختار عکس‌های از راه دور موفق عمل کرده است. حتی در بعضی از شرایط نوری خاص پیکسل 6 پرو توانسته است که در زمینه حفظ جزئیات تصویر از آیفون 13 پرو و هواوی P50 پرو نیز بهتر عمل کند. 

image

 

البته دوربین گوگل پیکسل 6 پرو ضعف‌هایی مانند عمق میدان کم دارد که البته در دوربین‌هایی که مجهز به سنسور بزرگ هستند طبیعی است. به علاوه، این مشکل عمق میدان کم در شرایط نوری کم تشدید می‌شود. همچنین نویز تصویر در تصاویری که در شرایط نوری کم گرفته شده است نیز آشکار بود. دوربین فوق عریض 16 میلی‌متری پیکسل 6 پرو نیز چندان عملکرد خوبی از خود به جای نگذاشته است. 

در ادامه برخی از تصاویر گرفته شده توسط دوربین گوگل پیکسل 6 پرو را مشاهده فرمایید و برای مشاهده تصاویر با کیفیت واقعی به این لینک مراجعه فرمایید.

image

image

image

image

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)