خانهاخبار
نسخه بتای One UI 4.0 برای گوشی‌های گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 منتشر شد

نسخه بتای One UI 4.0 برای گوشی‌های گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 منتشر شد

به تازگی نسخه بتای رابط کاربری One UI 4.0 سامسونگ برای گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 این شرکت منتشر شده است.
۱۴۰۰/۸/۱۱

در چند روز گذشته، شاهد انتشار نسخه بتای One UI 4.0 برای گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 در خانه سامسونگ، یعنی کشور کره جنوبی بودیم و حالا نیز این بتا برای کاربران آمریکایی این گوشی‌ها نیز منتشر شده است. مانند همیشه، برای نصب بتاهای سامسونگ باید از طریق اپلیکیشن سامسونگ ممبرز ثبت نام کنید.

image

 

در حال حاضر، تنها کاربرانی که دارای نسخه آنلاکد این گوشی‌ها هستند توانایی نصب این بتا را داشته و در صورتی که گوشی شما مربوط به اپراتور خاصی باشد؛ باید تا انتشار نسخه نهایی این رابط کاربری صبر کنید. البته همانطور که می‌دانید اکثر کاربران نسخه‌های بتا را به دلیل باگ‌های متعدد نصب نکرده و با صبر کردن تا انتشار نسخه نهایی، مشکلی ندارند.

یکی از باگ‌های اصلی دیده شده در این بتا، محدود شدن نرخ نوسازی نمایشگر بیرونی گوشی زد فولد 3 است که آن را از حالت ۱۲۰ هرتز خارج کرده و روی حالت ۶۰ هرتز قرار می‌دهد. سامسونگ می‌گوید که از وجود این باگ اطلاع داشته و تیم نرم افزاری آنها در حال کار روی رفع آن است.

image

 

رابط کاربری One UI 4.0 سامسونگ به همراه سیستم عامل جدید اندروید 12 عرضه شده و گوشی‌های سری گلکسی اس 21 این شرکت، نخستین محصولات سامسونگ بودند که نسخه بتای این رابط کاربری را دریافت کردند. درباره رابط کاربری One UI 4.0 و امکانات آن چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)