خانهاخبار
تصویر کامپیوتر جدید ایسوس لو رفته که گویا قرار است سرفیسِ جدید ایسوس باشد

تصویر کامپیوتر جدید ایسوس لو رفته که گویا قرار است سرفیسِ جدید ایسوس باشد

شرکت ایسوس در حال توسعه مدل جایگزین برای ROG Flow X13 است که حالا عکس آن لو رفته و اسمش هم قرار است ROG Flow Z13 باشد.
۱۴۰۰/۸/۱۰

روز گذشته حساب کاربری @evleaks در توییتر، تصویری از محصول جدید ایسوس منتشر کرد که گویا قرار است جایگزین ROG Flow X13 باشد. این لپ‌تاپ کانورتیبل قرار است به عنوان کامپیوتری برای گیمرها هم استفاده شود. این در حالی است که با توجه به عکسی که @evleaks لو داده، این محصول قرار است تا حد زیادی شبیه به مایکروسافت سرفیس پرو 8 باشد.

اگر این عکس همان ROG Flow Z13 باشد و قرار باشد شبیه به نسل قبلی یا همان X13 ساخته شده باشد، تقریبا می‌دانیم که چه انتظاری می‌توان از این لپ‌تاپ کانورتیبل داشت. X13 درواقع محصولی با فرم مشابه بود که به گرافیک‌های اکسترنال ایسوس به نام XG Mobile متصل می‌شد. همین باعث می‌شد کاربران بتوانند هم لپ‌تاپی بسیار سبک و جذاب داشته باشند و هم وقتی که به گرافیک اکسترنال وصل می‌شود، محصولی قدرتمند برای اجرای بازی‌های سنگین‌شان.

image

خود eGPU یا گرافیک اکسترنالی که می‌توان به این لپ‌تاپ متصل کرد نیز می‌تواند در نقش یک داک USB کامل ایفای نقش کند و پورت‌های بیشتری به این محصول 13 اینچی بیاورد. نحوه اتصال eGPU به این محصول نیز گویا مثل نسل قبل خواهد بود و در مجموع مایکروسافت باید نگران سری سرفیس پرو خود باشد زیرا قطعا این محصول توجهات بیشتری را جلب خواهد کرد. 

از عرضه ROG Flow X13 خیلی نمی‌گذرد و هیجان انگیز است ببینیم که نسل جدید این محصول چه چیزی برای عرضه خواهد داشت. در کنار تصویر بالا، @evleaks تصاویری از مدل جدید ROG Zephyrus Duo 16 و هدفون کاملا بی‌سیم ROG Wireless earbuds هم منتشر کرده است. هنوز اطلاعات بیشتری از این محصولات نداریم و فعلا باید به این رندرهای خبری از این گجت‌ها بسنده کنیم. زمان عرضه مشخصی هم برای این گجت‌ها اعلام نشده اما با توجه به نزدیک بودن نمایشگاه CES 2022، می‌توانیم اینطور برداشت کنیم که ایسوس قرار است با دست پر در این نمایشگاه حاضر شود. شما در مورد این محصولات چه فکر می‌کنید؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)