خانهاخبار
مشخصات فنی سری اوپو رنو 7 به طور کامل لو رفت

مشخصات فنی سری اوپو رنو 7 به طور کامل لو رفت

جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند اوپو نوامبر عرضه خواهد شد
۱۴۰۰/۸/۹

همانطور که قبلا نیز منتشر شده بود، اوپو در حال کار روی سری رنو 7 است که از سه عضو تشکیل خواهد شد و همچنین دیگر خبری از نسخه پرو پلاس نیست بلکه اکنون شاهد نسخه پایین‌رده SE هستیم که مشخصات فنی به مراتب پایین‌تری نسبت به دیگر اعضای گروه یعنی اوپو رنو 7 و اوپو رنو 7 پرو دارد. در این راستا، براساس گزارشی از GSMArena، امروز در خبری مشخصات فنی سری اوپو رنو 7 به طور کامل فاش شد.

براساس این اخبار منتشر شده، اوپو رنو 7 و نسخه پرو آن از بسیاری از جهات به یکدیگر شبیه هستند. هر دو گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی اولد هستند که نرخ نوسازی نسخه معمولی 90 هرتز و نرخ نوسازی رنو 7 پرو 120 هرتزی خواهد بود. منبع تغذیه اوپو رنو 7 و رنو 7 پرو باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی است که با شارژ سریع 65 واتی عملکرد خوبی را به نمایش خواهد گذاشت. 

image

بخش دوربین قسمتی است که تفاوت‌های بین دو نسخه معمولی و پرو نمایان می‌شود. اوپو رنو 7 مجهز به دوربین سه‌گانه متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX766 سونی، دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. از آن سو، اوپو رنو 7 پرو از سنسور 50 مگاپیکسلی GN5 سامسونگ، سنسور OmniVision 64 مگاپیکسلی برای دوربین فوق عریض و دوربین تله‌فوتو 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد. به علاوه، قلب تپنده اوپو رنو 7 تراشه دیمنسیتی 1200 است و  اوپو رنو 7 پرو نیز از تراشه اسنپدراگون 888 قدرت می‌گیرد. در کنار این دو تراشه، دو مدل حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و حافظه داخلی تا 256 گیگابایت نیز قرار خواهد گرفت. 

image

عضو جدید سری رنو 7 نسخه‌ای پایین‌رده است که از مشخصات فنی قابل قبولی با توجه به رده کاربری خود بهره می‌برد. اوپو رنو 7 SE مجهز به نمایشگر 6.43 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتزی است و قلب تپنده آن نیز تراشه دیمنسیتی  920 خواهد بود که در کنار دو مدل حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی سخت‌افزار این گوشی هوشمند را تشکیل خواهد داد. شایان ذکر است که هر سه عضو خانواده رنو 7 مجهز به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. در قاب پشتی اوپو رنو 7 SE نیز سه دوربین به ترنیب اصلی 64 مگاپیکسلی با سنسور OmniVision، فوق عریض 8 مگاپیکسلی با سنسور IMX355 و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی قرار دارد. منبع تغذیه اوپو رنو 7 SE نیز باتری کوچک‌تر 4300 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی است.

image

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز خبری رسمی درباره زمان معرفی و عرضه سری اوپو رنو 7 منتشر نشده است اما برخی از شایعات ابراز داشته‌اند که این سری در ماه نوامبر رونمایی خواهد شد

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)