خانهاخبار
ردمی از دستبند هوشمند اسمارت بند پرو و ساعت هوشمند واچ 2 لایت رونمایی کرد

ردمی از دستبند هوشمند اسمارت بند پرو و ساعت هوشمند واچ 2 لایت رونمایی کرد

شرکت ردمی به تازگی از دو محصول جدید پوشیدنی که شامل دستبند هوشمند اسمارت بند پرو و ساعت هوشمند واچ 2 لایت هستند؛ رونمایی کرده و در ادامه نگاهی دقیق‌تر به مشخصات این محصولات می‌اندازیم.
۱۴۰۰/۸/۹

حالا که حدود یک سال از عرضه دستبند هوشمند ردمی اسمارت بند می‌گذرد؛ این شرکت به معرفی نسل جدید و بهبود یافته آن که ردمی اسمارت بند پرو نام دارد، پرداخته است.

image

 

نمایشگر ۱.۴۷ اینچی امولد این دستبند هوشمند، دارای ۲۸۲ پیکسل در هر اینچ و حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت است. شیشه رویی این پنل از جنس 2.5D است و بدنه آن نیز از جنس پلی‌کاپرولاکتام ساخته شده که نوعی از نایلون و پلاستیک بوده و با فایبرگلس مقاوم سازی شده است. این دستبند هوشمند تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم سازی شده و بند آن نیز از جنس سیلیکون نرم است.

این دستبند هوشمند دارای سنسورهای معمولی دیده شده در این دستگاه‌ها مانند قدم شمار، سرعت سنج، ژیروسکوپ و سنسور ضربان قلب است؛ یک سنسور نور نیز جهت تنظیم اتوماتیک روشنایی نمایشگر در این محصول دیده می‌شود. با استفاده از سنسور‌های ذکر شده، ردمی اسمارت بند پرو می‌تواند بیش از ۱۱۰ فعالیت متفاوت ورزشی را رهگیری کرده و برای ۱۵ عدد از آنها نیز حالتی حرفه‌ای به همراه ویژگی‌هایی بیشتر دارد. سنسور سنجش اکسیژن خون نیز در این دستبند هوشمند قرار گرفته است.

image

 

باتری این دستبند هوشمند، ظرفیت ۲۰۰ میلی آمپری را داشته و به وسیله یک کابل کوچک مگنتی شارژ می‌شود. عمر باتری ردمی اسمارت بند پرو در حالت معمولی حدود ۱۴ روز بوده و در حالت پاور سیوینگ یا ذخیره انرژی به ۲۰ روز نیز می‌رسد.

image

 

در سوی دیگر، شاهد معرفی ساعت هوشمند ردمی واچ 2 لایت هستیم که همانند نام خود، نسخه‌ای مقرون به صرفه‌تر از ساعت هوشمند ردمی واچ 2 است. این ساعت همانطور که انتظار می‌رود، نسبت به اسمارت بند پرو از طراحی مربعی‌تری برخوردار بوده و نمایشگر ۱.۵۵ اینچی LCD آن، رزولوشن ۳۶۰×۳۲۰ را دارد. از نظر سنسور‌ها، این ساعت دارای همان سنسورهای ذکر شده برای اسمارت بند پرو بوده که البته شامل GPS‌ نیز می‌شود. این ساعت هوشمند تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاومت دارد.

باتری این ساعت، ظرفیت بیشتری نسبت به اسمارت بند پرو داشته و به ۲۶۲ میلی آمپر می‌رسد. این باتری در صورت مصرف عادی به مدت ۱۰ روز و در صورت مصرف سنگین به مدت ۵ روز دوام می‌اورد؛ در هنگام فعال بودن GPS، عمر باتری این ساعت به ۱۴ ساعت مداوم می‌رسد که در نوع خود قابل تحسین است.

image

 

متاسفانه، ردمی هنوز تاریخ عرضه، قیمت و بازار‌هایی که این محصولات در آن عرضه خواهند شد را اعلام نکرده و باید برای به دست آوردن این اطلاعات کمی صبر کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)