خانهاخبار
گوشی پوکو M4‌ پرو در روز ۱۸ آبان معرفی می‌شود

گوشی پوکو M4‌ پرو در روز ۱۸ آبان معرفی می‌شود

برند پوکو که از زیر مجموعه‌های شیائومی بوده، قرار است به زودی از گوشی مقرون به صرفه جدید خود که پوکو M4 پرو نام دارد؛ رونمایی کند.
۱۴۰۰/۸/۷

برند پوکو مدتی پیش اعلام کرده بود که گوشی جدیدی در سری M، تا پایان سال جاری روانه بازار خواهد شد؛ این شرکت حالا تاریخ رویداد آنلاین خود برای گوشی پوکو M4 پرو را اعلام کرده که معادل روز ۹ نوامبر (۱۸ آبان) است.

با توجه به هشتگ‌های تبلیغاتی به کار رفته در تیزر منتشر شده از این گوشی، پوکو M4 پرو محصولی قدرتمند و سرگرم کننده خواهد بود. متاسفانه هنوز به صورت رسمی اطلاعاتی درباره سخت افزار این گوشی نداریم اما مسلما با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی آن، پوکو جزئیات بیشتری را درباره گوشی مقرون به صرفه جدید خود در اشتراک خواهد گذاشت.

image

شایعات منتشر شده در روز‌های گذشته، ادعا می‌کردند که پوکو M4 پرو از لحاظ سخت افزاری مشابه گوشی ردمی نوت 11 بوده که امروز در کشور چین معرفی شد. شماره مدل این گوشی نیز مدتی پیش لو رفت و شباهت بسیاری به گوشی ردمی نوت 11 داشت؛ بنابراین شاید شباهت سخت افزاری این دو محصول خیلی غافلگیر کننده نباشد.

نسل پیشین این گوشی یا همان پوکو M3‌ پرو نیز در واقع از نظر سخت افزاری مشابه گوشی ردمی نوت 10 5G بود و تنها تفاوت اصلی آن، استفاده از طراحی متفاوتی در بخش ماژول دوربین گوشی بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)