خانهاخبار
سری گوشی‌های آنر X30 به همراه نمایشگر‌های بزرگ و پردازنده‌های دیمنسیتی معرفی شدند

سری گوشی‌های آنر X30 به همراه نمایشگر‌های بزرگ و پردازنده‌های دیمنسیتی معرفی شدند

شرکت آنر در این روزها حسابی مشغول معرفی محصولات جدید است و حالا نیز از سری جدید گوشی‌های خود به نام X30 که دارای نمایشگر‌هایی بزرگ و پردازنده‌های مدیاتک دیمنسیتی هستند؛ رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۸/۷

با توجه به اینکه مدت زیادی تا بزرگترین روز حراجی در چین، یعنی سینگلز دی که در روز ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) برگزار می‌شود نمانده است؛ شرکت آنر دست به معرفی دو گوشی میان رده جدید زده که آنر X30i و X30 مکس نام دارند. این گوشی‌ها از پردازنده‌های مدیاتک دیمنسیتی استفاده کرده و نمایشگرهای بزرگ از نوع LCD و باتری‌های با ظرفیت مناسبی را به همراه دارند.

 

آنر X30i 5G

image

 

گوشی آنر X30i 5G، دارای نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و رزولوشن فول اچ دی پلاس است. این نمایشگر از نوع پانچ هول یا حفره دار بوده و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی گوشی را در قسمت میانی بالای صفحه جا داده است.

دوربین این گوشی از نوع سه‌گانه بوده و شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی جهت عکاسی پرتره می‌شود. پردازنده گوشی، از نوع مدیاتک دیمنسیتی 810 5G‌ است و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می‌کنند.

باتری این گوشی ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. ضخامت این گوشی تنها ۷.۴۵ میلی متر و وزن آن، ۱۷۵ گرم است. آنر X30i در رنگ‌های صورتی، نقره‌ای، آبی و مشکی روانه بازار می‌شود.

image

نسخه پایه این گوشی با رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، به قیمت ۱۳۹۹ یوآن (حدود ۲۱۸ دلار) به فروش می‌رسد؛ نسخه‌ای با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت نیز به قیمت ‍۱۶۹۹ یوآن (حدود ۲۶۵ دلار) فروخته شده و در نهایت، نسخه‌ای با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۸۹۹ یوآن (حدود ۲۹۶ دلار) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. پیش فروش این گوشی از امروز در چین آغاز شده و تاریخ عرضه رسمی آن، معادل ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) است.

 

آنر X30 مکس 5G

image

به کار رفتن نام مکس در این گوشی، به دلیل نمایشگر بسیار بزرگ ۷.۰۹ اینچی آن است که رزولوشن فول اچ دی پلاس را به همراه دارد. استفاده از اسپیکر‌های دوگانه و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری در این گوشی، موجب آن شده که آنر X30 مکس به یک گوشی عالی برای مشاهده محتوا تبدیل شود.

این گوشی از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 900 به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. دوربین این گوشی از نوع دوگانه بود و شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی نیز که این بار در یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته، رزولوشن ۸ مگاپیکسل را دارد.

image

گوشی آنر X30 مکس 5G در رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش روانه بازار خواهد شد. مدل با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، قیمت ۲۳۹۹ یوآن (حدود ۳۷۵ دلار) را داشته و نسخه با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگبایت نیز به قیمت ۲۶۹۹ یوآن (حدود ۴۲۲ دلار) فروخته خواهد شد. پیش فروش این گوشی نیز از امروز آغاز شده و تاریخ عرضه رسمی آن، روز ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) است. شما در مورد این گوشی‌ها چه فکر می‌کنید؟ آیا میان‌رده‌های جدید آنر موفقیت بیشتری کسب می‌کنند یا سری ردمی نوت 11 که همزمان معرفی شد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Naser

۱۴۰۰/۸/۸
هنوزLCDواقعاچرا؟شخصا طرفدار انر هستم بخاطر طراحی زیبا ولی دیگه LCD از مد افتاده