خانهاخبار
امکان انتقال تاریخچه چت‌های واتس‌اپ از گوشی‌های آیفون به گوشی‌های عرضه شده با اندروید 12 فراهم شد

امکان انتقال تاریخچه چت‌های واتس‌اپ از گوشی‌های آیفون به گوشی‌های عرضه شده با اندروید 12 فراهم شد

مدتی پیش، شاهد امکان انتقال تاریخچه چت‌های واتس‌اپ از گوشی‌های آیفون به گوشی‌های سامسونگ بودیم و حالا نیز این ویژگی برای گوشی‌های پیکسل گوگل و سپس تمامی گوشی‌های با اندروید 12 فعال خواهد شد.
۱۴۰۰/۸/۶

چندی پیش، خبری مبنی بر فراهم شدن امکان انتقال تاریخچه چت‌های پیام رسان محبوب واتس‌اپ از گوشی‌های آیفون به گوشی‌های سامسونگ را خواندیم و حالا این قابلیت برای گوشی‌های پیکسل گوگل نیز فعال شده است. البته این حرکت تنها محدود به گوشی‌های پیکسل نبوده و به گفته گوگل، تمامی گوشی‌های عرضه شده با اندروید 12 نیز می‌توانند از این ویژگی واتس‌اپ استفاده کنند؛ بنابراین گزینه‌ها تا چند ماه دیگر تنها محدود به گوشی‌های گوگل و سامسونگ نخواهد بود.

image

 

نحوه انتقال تاریخچه چت‌ها، بسیار آسان است. برای مثال اگر از گوشی‌های پیکسل 6 یا پیکسل 6 پرو استفاده می‌کنید، تنها به یک کابل لاتنینگ به USB-C نیاز پیدا خواهید کرد. وقتی پیکسل خود را به آیفون متصل کنید، در هنگام راه اندازی اولیه آن پیامی مشاهده خواهید کرد که به شما اجازه می‌دهد تا تاریخچه پیام‌ها و محتوای خود را از واتس‌اپ آیفون به پیکسل خود انتقال دهید.

این اطلاعات به شیوه‌ای کاملا امن بین دو گوشی منتقل شده و گوگل می‌گوید که همکاری نزدیکی با واتس‌اپ جهت حفظ امنیت کاربران داشته است و مطمئن شده که هیچکس به این اطلاعات شخصی کاربر دسترسی نداشته باشد. این اطلاعات به سادگی از آیفون به پیکسل کپی می‌شوند و در هنگام انتقال، آیفون توانایی دریافت پیام‌های جدید را از دست می‌دهد.

image

 

مشخصا این امر، گامی رو به جلو برای پیام‌رسان واتس‌اپ محسوب می‌شود. البته با توجه به رقبایی چون تلگرام و دیکسورد با امکان اتصال همزمان چند دستگاه و نبود این پروسه‌های پیچیده برای انتقال داده‌ها، قاعدتا این پیام‌رسان همچنان جای پیشرفت بسیاری دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)