خانهاخبار
آیفون SE نسل سوم در سال 2022 با نمایشگر 4.7 اینچی و 5G از راه می‌رسد

آیفون SE نسل سوم در سال 2022 با نمایشگر 4.7 اینچی و 5G از راه می‌رسد

در شایعه قبلی آیفون SE نسل سوم داشتیم که این گوشی قرار است طراحی آیفون XR را قرض بگیرد اما حالا دوباره اخبار متفاوتی شنیده شده‌اند.
۱۴۰۰/۸/۵

آخرین باری که صحبت از آیفون SE نسل شوم شده بود، قرار بود که در این گوشی شاهد طراحی آیفون XR باشیم با این تفاوت که خبری از Face ID نیست و Touch ID به جای آن در درکمه پاور قرار می‌گیرد. حالا دوباره شایعه‌ای جدید درباره آیفون SE نسل سوم منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی با نمایشگر LCD و ۴٫۷ اینچی همراه خواهد بود و پشتیبانی از 5G هم به آن اضافه می‌شود. با این اوصاف، آیفون SE جدید هم احتمالا همین طراحی آیفون SE نسل دو یا آیفون 8 را خواهد داشت.

گزارش جدید از طرف Roos Young منتشر شده که منابع خوبی در این صنعت دارد. او مشخصا گفته است که خبری از طراحی آیفون XR نخواهد بود که شاید برای بسیاری ناامید کننده باشد.

image

اضافه شدن 5G به آیفون SE نسل سوم هم به این معنی است که حالا ارزان‌ترین آیفون اپل هم 5G می‌شود که قطعا همین مورد می‌تواند نقش مهمی در فراگیرتر شدن این شبکه در سراسر دنیا داشته باشد. 

اما این سری از آیفون چه زمانی از نمایشگر 4.7 اینچ فراتر خواهد رفت؟ فعلا که شایعات می‌گویند در سال 2024 مدلی با نمایشگر 5.7 تا 6.1 اینچی LCD و حفره‌دار خواهیم داشت. البته باید ببینیم شایعات چقدر تا آن زمان حرف‌های متفاوتی از این گوشی خواهند زد. شما در این مورد چه فکر می‌کنید؟ آیا آیفون SE 3 قرار است با همین طراحی کنونی به بازار عرضه شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)