خانهاخبار
سامسونگ گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس به همراه نمایشگر و قاب پشتی تخت عرضه خواهند شد

سامسونگ گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس به همراه نمایشگر و قاب پشتی تخت عرضه خواهند شد

به تازگی شایعاتی درباره طراحی گوشی‌های گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس سامسونگ منتشر شده‌اند که با استفاده این گوشی‌ها از نمایشگر و بخش پشتی تخت و حاشیه‌های بسیار کم اشاره می‌کند.
۱۴۰۰/۸/۵

پیش از این رندرهایی از سری گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 22 دیده‌ایم و مدتی قبل نیز شاهد انتشار خبری بودیم که طراحی پنل جلویی گوشی‌های گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس را نشان می‌داد. حالا نیز افشاگر معروف یعنی Ice Universe، شایعات پیشین را تایید کرده و می‌گوید که این گوشی‌ها از نمایشگر و قاب پشتی تخت استفاده کرده و حاشیه‌های متقارن و بسیار کمی نیز دارند.

image

با توجه به این توییت، دو گوشی کوچک‌تر خانواده گلکسی اس 22 همانند گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس، از نمایشگر‌های تخت با حاشیه‌های متقارن و بسیار نازک بهره خواهند برد. این افشاگر می‌گوید که این سری، به سری آیفون 13 اپل نیز شباهت دارد و تنها تفاوت ظاهری آنها، نبود ناچ در سری گلکسی اس 22 است. این ادعای وی به این معناست که سری گلکسی اس 22 احتمالا همانند آیفون‌های اپل، لبه‌هایی صاف و تخت را خواهند داشت که با رندر‌های منتشر شده در گذشته که در آنها شاهد لبه‌های خمیده بودیم؛ تناقض دارد.

image

به غیر از انتشار این جزئیات درباره طراحی سری گلکسی اس 22، Ice Universe مطلبی نیز درباره جزئیات دوربین به کار رفته در گوشی گلکسی اس 22 الترا منتشر کرده است. تا به حال شاهد لو رفتن مطالب بسیاری درباره دوربین این گوشی بودیم و مشخصات آن در هر یک از آنها، تغییر می‌کند.

image

به گفته وی، گلکسی اس 22 الترا از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی که نسبت به نسل گذشته بهبود یافته است؛ به همراه همان سنسور ۱۲ مگاپیکسلی التراواید نسل پیشین و سنسور‌های جدید ۱۰ مگاپیکسلی سونی برای دوربین‌های تله‌فوتو و با لنز پریسکوپی استفاده می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)