خانهاخبار
سامسونگ بتای جدید رابط کاربری One UI 4 را برای سری گلکسی اس 21 عرضه کرد

سامسونگ بتای جدید رابط کاربری One UI 4 را برای سری گلکسی اس 21 عرضه کرد

سامسونگ نسخه ای جدید از فاز آزمایشی رابط کاربری اختصاصی اش ، One UI 4 را به تازگی برای گوشی های هوشمند سری اس 21 عرضه کرد.
۱۴۰۰/۸/۳

سامسونگ در ماه گذشته آخرین نسخه از بتای رابطه کاربری One UI 4 را بر اساس اندروید 12 برای گوشی‌های پرچمدار سری اس 21 عرضه کرد و در حال حاضر سومین به روزرسانی OTA از همین نسخه بتا را منتشر کرده است که چندین مشکلی که کاربران گزارش کرده بودند را برطرف می‌کند. حجم این بروزرسانی حدود 975 مگابایت است و در حال حاضر برای تمام دستگاه‌های سری گلکسی اس 21 اعم از نسخه معمولی، پلاس و الترا در دسترس قرار گرفته است.

image

سومین بروزرسانی بتا سامسونگ شامل تغییرات متعددی می‌شود که تمرکز کلی آنها بر روی رفع مشکلات دستگاه‌های دریافت کننده این بروزرسانی است. به عنوان مثال، درتنظیمات پیش فرض دوربین سیستم تشخیص فرمان صوتی به طور قابل توجهی بهبود یافته است. همچنین دستیار صوتی بیکسبی اکنون در صفحه لاک اسکرین نیزقابل استفاده است. تغییر دیگر این است که گوشی هوشمند اکنون پس از تغییر کلی تم رابط کاربری، به صورت تصادفی ری‌استارت نمی‌شود و همچنین مشکل ترجمه ناقص و درهم برهم در منوهای رابط کاربری رفع شده است.

image

برای دریافت این بروز رسانی می‌بایست در برنامه دریافت بروزرسانی نسخه آزمایشی رابط کاربری One UI 4 شرکت کرده باشید. از آنجا که این بروزرسانی در فاز بتا قرار دارد، بهتر است که فعلا سراغ آن نروید زیرا ممکن است مشکلات مختلفی را به گوشی هوشمند شما بیاورد. اما عرضه شدن این بتاهای جدید می‌تواند این نوید را بدهد که در آینده نزدیک، شاهد عرضه نسخه نهایی اندروید 12 برای گوشی‌های سامسونگ خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)