خانهاخبار
شیائومی تایید کرد که ردمی نوت 11 شارژری سریع‌تر از بسیاری از پرچمداران خواهد داشت!

شیائومی تایید کرد که ردمی نوت 11 شارژری سریع‌تر از بسیاری از پرچمداران خواهد داشت!

ردمی نمی‌تواند دست از لو دادن اطلاعات گوشی جذاب جدیدش بردارد و حالا نوبت به شارژر ردمی نوت 11 رسیده است.
۱۴۰۰/۸/۳

برند ردمی که زیرمجموعه شیاس<می به حساب می‌آید، در چند روز اخیر تا توانسته، از مشخصات گوشی جدیدش یعنی ردمی نوت 11 صحبت کرده است. این در حالی است که این گوشی تا پایان هفته جاری هم معرفی می‌شود. در هر صورت تا به امروز با طراحی ردمی نوت 11 آشنا شده‌ایم که کناره‌های تخت و صافی دارد. حالا هم نوبت به صحبت در مورد ویژگی‌های اصلی شده که اولین مورد، شارژر این گوشی است.

با توجه به پوسترهای ردمی در شبکه اجتماعی Weibo، ردمی نوت 11 قرار است با شارژر 120 واتی همراه باشند تا به این ترتیب اولین گوشی این برند با این شارژر سریع لقب بگیرند. این گوشی قرار است از باتری‌های دو سلولی استفاده کند که یعنی دو باتری مجزا در درون این گوشی قرار می‌گیرد. این دو باتری با این شارژر سریع به صورت همزمان و با ولتاژ پایین‌تر از شارژر ۱۲۰ واتی شارژ می‌شوند تا هم عمر بیشتری داشته باشند هم اینکه در مجموع، بتوانند به سرعت برای این گوشی شارژ شوند. برای خنک نگه داشتن این باتری‌ها نیز ردمی از سیستم خنک کننده مبتنی بر گرافیت و مایع استفاده کرده است.

image

 

مشخصا وجود شارژر 120 واتی در هر گوشی فوق العاده است، چه برسد به میان‌رده‌ای مثل ردمی نوت 11. درواقع همین شارژر به تنهایی می‌تواند این گوشی را همرده گوشی‌های بالا رده‌ای چون شیائومی 11T پرو قرار دهد. اما خب این را هم باید در نظر گرفت که مدل‌های معمولی‌تر این خانواده مثل ردمی نوت 11 پرو قرار نیست این شارژر را بگیرند و فقط مدل پرو پلاس از این سری، با این شارژر همراه می‌شود.

دیگر مشخصات خانواده ردمی نوت 11

آنطور که ردمی تا الان خودش فاش ساخته، این گوشی‌ها قرار است با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی AMOLED و حفره‌دار برای دوربین سلفی همراه باشند. جک 3.5 میلی‌متری هدفون و بلندگوهای بهینه شده توسط JBL را هم باید به لیست مشخصات جذاب این گوشی اضافه کنیم. دیگر مشخصات شامل پشتیبانی از Wi-Fi 6، بلوتوث 5.2 و NFC می‌شود. رم و حافظه داخلی در این گوشی‌ها نیز ممکن است مواردی مثل 6/128 یا 8/128 و 8/246 گیگابایت برای رم و حافظه داخلی را شامل شود. 

در هر صورت با این روندی که پیش می‌رویم، بعید نیست در روزهای پیش رو، اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها توسط خود ردمی منتشر شود. زمان معرفی و عرضه این گوشی‌ها، ۶ مهر ماه خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)