خانهاخبار
رنگ‌بندی گوشی سامسونگ گلکسی A53 مشخص شد

رنگ‌بندی گوشی سامسونگ گلکسی A53 مشخص شد

گوشی‌های سری A5X سامسونگ، از پرطرفدارترین محصولات این برند هستند و با وجود معرفی گوشی A52s 5G در چند ماه گذشته، شایعات و گمانه زنی‌های پیرامون گوشی بعدی در این سری، یعنی گلکسی A53 نیز آغاز شده‌اند.
۱۴۰۰/۸/۲

شرکت سامسونگ در ماه مارس از گوشی‌های گلکسی A52 و A52 5G رونمایی کرده و سپس در ماه آگوست، نسخه‌ای بهبود یافته از این گوشی را به نام گلکسی A52s 5G نیز معرفی کرد. با وجودی که هنوز تا معرفی گوشی بعدی در این سری، زمان زیادی باقی مانده است؛ این امر جلوی شایعات و گمانه زنی‌های پیرامون آن را نگرفته و حالا شاهد افشای رنگ‌بندی این گوشی هستیم.

image

 

به گفته GalaxyClub، گوشی سامسونگ گلکسی A53 حداقل در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی کم‌رنگ و نارنجی روانه بازار خواهد شد؛ البته امکان معرفی رنگ‌های بیشتر پس از عرضه گوشی توسط سامسونگ نیز وجود داشته و بارها شاهد انجام این حرکت از سوی سامسونگ بوده‌ایم.

این خبرگزاری هلندی همچنین ادعا می‌کند که گوشی گلکسی A53، از همان دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دیده شده در گلکسی A52s استفاده می‌کند؛ اما هنوز چیزی درباره بازگشت سنسور‌های دوربین ۱۲ مگاپیکسلی التراواید، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و در نهایت سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی نسل پیشین به این گوشی نشنیده‌ایم.

image

مشخصا با توجه به این امر که هنوز تا معرفی سامسونگ گلکسی A53 کمی زمان باقی مانده است؛ جزئیات چندان شفافی درباره آن وجود ندارند و باید کمی صبر کرده و در هفته‌ها و ماه‌های آتی، منتظر انتشار اخبار بیشتری درباره این گوشی باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)