خانهاخبار
گوشی ویوو X60t پرو موفق به دریافت گواهی TENAA شد

گوشی ویوو X60t پرو موفق به دریافت گواهی TENAA شد

به نظر می‌رسد که با وجود معرفی سری X70 توسط شرکت ویوو، کار آنها هنوز با سری X60 تمام نشده و گوشی جدیدی از این سری، اخیرا موفق به دریافت گواهی TENAA شده است.
۱۴۰۰/۸/۱

شرکت ویوو چندی پیش از سری X70 گوشی‌های خود رونمایی کرد و شاهد عرضه جهانی آنها نیز بودیم؛ اما به نظر می‌رسد که قرار است شاهد عرضه گوشی دیگری از سری قبلی این شرکت یا همان X60 نیز باشیم. یک گوشی جدید ساخته شده توسط ویوو، به تازگی موفق به دریافت گواهی TENAA شده است و مشخصات سخت افزاری آن نیز شامل پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 1200 و نمایشگر امولد می‌شوند؛ به عقیده بسیاری از منابع، نام این گوشی ویوو X60t پرو خواهد بود.

image

 

به نظر می‌رسد که این گوشی، محصولی کاملا جدید بوده و خبری از نسخه بازسازی شده و با تغییرات اندک از گوشی‌هایی چون X60 پرو پلاس و X60t پرو پلاس نخواهد بود. نمایشگر این گوشی قرار است اندازه ۶.۴۴ اینچ را داشته باشد که برای یک گوشی در خانواده X60، غیر معمول به نظر می‌رسد. دوربین اصلی این گوشی، رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل را داشته و کیفیت دوربین سلفی آن نیز ۱۶ مگاپیکسل است.

قرار است این گوشی‌ در نسخه‌هایی با رم و حافظه داخلی متفاوت روانه بازار شود که البته در حال حاضر انواع آنها مشخص نیست و باید تا زمان معرفی گوشی برای آشنایی با این نسخه‌ها صبر کنیم. باتری گوشی ویوو X60t پرو ظرفیت فنی ۳۹۲۰ میلی آمپر را داشته که باعث می‌شود تا ظرفیت عملی آن، نسبتا ۴۰۰۰ میلی آمپر باشد.

 

این گوشی به همراه سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری OriginOS روانه بازار خواهد شد. با توجه به اینکه فعلا خبری از عرضه نسخه جهانی این گوشی نداریم؛ فرض را بر این قرار می‌دهیم که حداقل فعلا، خبری از نسخه‌ای با رابط کاربری FunTouchOS نخواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)