خانهاخبار
هواوی از ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 و ایرفون بی‌سیم فری بادز لیپستیک رونمایی کرد

هواوی از ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 و ایرفون بی‌سیم فری بادز لیپستیک رونمایی کرد

پس از عرضه گوشی نووا 9 در بازار اروپا، شرکت هواوی از یک ساعت هوشمند و ایرفون بی‌سیم جدید خود نیز رونمایی کرده که در این مطلب، نگاهی به مشخصات آنها خواهیم انداخت.
۱۴۰۰/۸/۱

شرکت هواوی پس از عرضه گوشی نووا 9 خود در بازار اروپا، از ساعت هوشمند جدید هواوی واچ GT 3 و همچنین ایرفون بی‌سیم فری‌بادز لیپستیک رونمایی کرد که همانند نام خود، ظاهری مانند یک ماتیک دارد.

هواوی واچ GT 3 در سایز‌های ۴۲ و ۴۶ میلی متری روانه بازار خواهد شد و در واقع نسخه‌ای کمی متفاوت‌تر از ساعت‌های هواوی واچ 3 و واچ 3 پرو است. تنها تفاوت اصلی این ساعت با مدل‌های ذکر شده، حذف پشتیبانی از سیم کارت الکترونیکی یا eSIM در آن است؛ البته هنوز می‌توانید با اتصال بلوتوثی به گوشی هوشمند خود، به تماس‌هایتان پاسخ دهید.

 

نسخه ۴۲ میلی متری این ساعت به همراه نمایشگر امولد ۱.۳۲ اینچی روانه بازار شده و نسخه ۴۶ میلی متری، از نمایشگر بزرگ‌تر ۱.۴۶ اینچی امولد بهره می‌برد. یکی از ویژگی‌های جالب این سری از ساعت‌های هواوی، قابلیت‌های سلامتی و چالش‌های روزانه است که همانند حلقه‌های به کار رفته در اپل واچ؛ میزان فعالیت، خواب و قدم‌های شما را نشان داده تا به این اطلاعات دسترسی بهتری داشته باشید.

هواوی در این ساعت از نسل پنجم سنسور اپتیکال ضربان قلب TruSeen خود نیز استفاده کرده است و ویژگی‌های دیگری چون سنسور اکسیژن خون و قابلیت ردگیری بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی متفاوت نیز در آن به چشم می‌خورند.

هر دو مدل از ساعت‌های هواوی واچ GT 3 به همراه ۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شوند و تا عمق ۵۰ متری نیز در برابر نفوذ آب مقاوم هستند. این ساعت با گوشی‌های مبنی بر سیستم عامل اندروید و iOS همخوانی داشته و عمر باتری آن در مدل ۴۲ میلی متری، به هفت روز می‌رسد. هواوی می‌گوید که باتری نسخه بزرگ‌تر ۴۶ میلی متری نیز به مدت ۱۴ روز دوام خواهد آورد.

 

مدل ۴۲ میلی متری هواوی واچ GT 3، با قیمت ۳۲۹ یورو روانه بازار شده و مدل ۴۶ میلی متری نیز قیمت ۳۴۹ یورویی دارد. پیش فروش این ساعت‌ها از حالا آغاز شده و کسانی که آنها را سفارش دهند، یک ایرفون فری‌بادز 4i نیز دریافت خواهند کرد. تاریخ عرضه رسمی این ساعت، روز ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) است.

image

 

در سوی دیگر، این شرکت از ایرفون بی‌سیم جدید خود نیز رونمایی کرده که هواوی فری‌بادز لیپستیک نام دارد. همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم؛ طراحی این محصول همانند یک جعبه ماتیک بوده و رنگ خود ایرفون‌های قرار گرفته درون کیس نیز قرمز است. این ایرفون که در واقع همان فری‌بادز 4 با ظاهری متفاوت است، با قیمت ۲۴۹ یورو و موجودی محدود روانه بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)