خانهاخبار
ویوو گوشی Y71t را به همراه پردازنده دیمنسیتی 810 معرفی کرد

ویوو گوشی Y71t را به همراه پردازنده دیمنسیتی 810 معرفی کرد

شرکت ویوو در روز گذشته از سه گوشی جدید رونمایی کرده و در امروز نیز مدل جدیدی به نام Y71t که را معرفی کرده است که بی‌ شباهت به گوشی V21e این شرکت نیز نیست.
۱۴۰۰/۸/۱

شرکت ویوو که در روز گذشته از گوشی‌های T1 و T1x و همچنین گوشی iQOO Z5x رونمایی کرد؛ در امروز نیز محصول جدیدی را به همراه دارد که نام آن، ویوو Y71t است. این مدل از لحاظ مشخصات سخت افزاری، بی شباهت به گوشی T1x معرفی شده در روز گذشته نیست و قیمت آن نیز کمی بالاتر است. البته این گوشی‌ها، برای نیاز‌های متفاوتی طراحی شده‌اند و نمی‌توان به راحتی اعلام کرد که یکی از آنها برتر از دیگری است.

image

 

گوشی ویوو Y71t کمی جمع و جورتر از مدل‌های معرفی شده در روز گذشته بوده و نمایشگر امولد ۶.۴۴ اینچی را با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ به همراه دارد. متاسفانه این نمایشگر نرخ نوسازی بالا را به همراه ندارد و تنها از نوع ۶۰ هرتزی است؛ ولی نمایش رنگ‌ها در آن به خوبی انجام شده و ۹۸ درصد دامنه رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. نمایشگر این گوشی دارای یک ناچ قطره‌ای بوده که دوربین ۱۶ مگاپیکسلی آن را در خود جا داده است.

دوربین اصلی این گوشی نیز نسبت به T1x بهتر است؛ این گوشی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده کرده که توسط یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. این گزینه، مسلما بهتر از دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته در گوشی T1x است که کاربرد چندانی نیز ندارد.

image

 

گوشی ویوو Y71t از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 810 استفاده کرده که همانند پردازنده دیمنسیتی 900 به کار رفته در T1x، با لیتوگرافی ۶ نانومتری ساخته شده و از نسل پنجم اینترنت همراه یا همان 5G‌ نیز پشتیبانی می‌کند؛ اما چهار هسته آن از نوع قدیمی‌تر کورتکس A76 هستند که در برابر هسته‌های A78 قرار گرفته در دیمنسیتی 900، عملکرد ضعیف‌تری دارند. پردازنده گرافیکی این گوشی نیز از نوع مالی G-57 MC2 است.

این گوشی در واقع شباهت‌های زیادی با گوشی ویوو V21e 5G دارد و به جز بخش‌های پردازنده و دوربین سلفی، بقیه مشخصات سخت افزاری آنها یکسان است. ویوو V21e 5G از پردازنده ضعیف‌تر دیمنسیتی 700 بهره برده ولی دوربین سلفی آن، ۳۲ مگاپیکسلی است که کیفیت بهتری نسبت به نمونه قرار گرفته در ویوو Y71t دارد.

image

 

مدل پایه ویوو Y71t، به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 روانه بازار شده و امکان تهیه نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن نیز وجود خواهد داشت. با وجود رم ۸ گیگابایتی در تمان نسخه‌های این گوشی؛ پشتیبانی از قابلیت رم مجازی نیز روی آن قرار گرفته می‌توانید با استفاده از حافظه داخلی، تا ۴ گیگابایت رم مجازی را به گوشی اضافه کنید.

این گوشی دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری بوده و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. به گفته ویوو، شارژ این گوشی از حالت خالی به ۷۰ درصد شارژ، در سی دقیقه قابل انجام است. ویوو روی جمع و جور بودن این گوشی تمرکز خاصی داشته است؛ به همین دلیل ضخامت آن ۷.۶۷ میلی متر بوده و وزن آن نیز ۱۶۶.۳ گرم است.

image

 

گوشی ویوو Y71t از ماه آینده به قیمت ۱۸۰۰ یوآن (حدود ۲۸۰ دلار / ۲۴۰ یورو) روانه بازار خواهد شد؛ نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن نیز قیمت ۲۰۰۰ یوآنی (حدود ۳۱۰ دلار / ۲۷۰ یورو) را دارد. برای مقایسه، گوشی ویوو T1x که در روز گذشته معرفی شد، با قیمت ۱۶۰۰ یوآن به بازار می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)