خانهاخبار
ردمی نوت 11 و ردمی واچ 2 از نمایشگرهای امولد بهره خواهند برد

ردمی نوت 11 و ردمی واچ 2 از نمایشگرهای امولد بهره خواهند برد

جدیدترین ساعت و گوشی هوشمند شیائومی قرار است 6 روز دیگر معرفی شود
۱۴۰۰/۸/۱

بر اساس اخبار منتشر شده، ردمی واچ 2 و سری جدید ردمی نوت 11 قرار است در روز 28 اکتبر یا 6 آبان معرفی شوند. حالا براساس تصاویری که ردمی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی Webio منتشر کرده است مشخص شده است که جدیدترین سری گوشی هوشمند و ساعت هوشمند ردمی از نمایشگر امولد بهره خواهند برد.

image

 

در این راستا، ردمی واچ 2 مجهز به نمایشگر 1.6 اینچی امولد است که به نظر کیفیت مناسبی خواهد داشت. به علاوه، در تصاویر منتشر شده شاهد رنگ جدید آبی از ساعت هوشمند ردمی هستیم که تنها قبلا رنگ مشکی آن تایید شده بود. از آن سو، شیائومی نیز تایید کرده است که سری ردمی نوت 11 نیز مجهز به نمایشگر امولد است که البته ابعاد و اندازه آن هنوز معلوم نیست. در تصاویر به اشتراک گذاشته شده شاهد دوربین سلفی سری ردمی نوت 11 هستیم که اندازه‌ای حدود 2.96 میلی‌متر دارد و حاشیه‌های نمایشگر نیز به عدد 1.75 میلی‌متر می‌رسد. شیائومی همچنین اعلام کرده است که پنل پشتی سری ردمی نوت 11 از جنس شیشه AG محافظت خواهد شد که ساختار محکم‌تری دارد و در برابر خراش و اثرانگشت نیز مقاوم است. 

image

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز مشخصات فنی سری ردمی نوت 11 مانند دوربین، تراشه و حجم باتری هنوز مشخص نیست اما می‌توان انتظار داشت که در روزهای آتی برخی از مشخصات فنی سری ردمی نوت 11 و ردمی واچ 2 در دستری کاربران قرار گیرد. 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)