خانهاخبار
به گفته برخی گزارشات، آیفون SE 3 به همراه نمایشگر LCD در بهار سال آینده عرضه خواهد شد

به گفته برخی گزارشات، آیفون SE 3 به همراه نمایشگر LCD در بهار سال آینده عرضه خواهد شد

مدتی قبل خبری درباره کنار گذاشته شدن سری مینی توسط اپل و جایگزینی دوباره آنها با سری SE شنیده بودیم و حالا نیز گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند آیفون SE 3 در راه است و در بهار سال آینده روانه بازار می‌شود.
۱۴۰۰/۷/۳۰

در سال گذشته، کاربران استقبال گرمی از نسخه ۲۰۲۰ گوشی آیفون SE داشتند و حالا گزارشاتی از کشور چین به گوش رسیده که ادعا می‌کنند اپل قصد عرضه نسل سوم از این گوشی را در آینده نزدیک دارد.

گفته می‌شود که نسل سوم آیفون SE، آخرین گوشی این شرکت با نمایشگر از نوع LCD خواهد بود و در بهار سال آینده روانه بازار می‌شود. با وجود اینکه سری SE معمولا طراحی جمع و جوری دارند؛ انتظار می‌رود که اپل در طراحی این گوشی از آیفون XR نیز الهام بگیرد.

image

استفاده از ناچ در آیفون SE 3، به این معنا خواهد بود که دکمه هوم حذف شده و سنسور تاچ آیدی نیز همانند آیپد‌های جدید، به روی دکمه پاور منتقل می‌شود؛ البته این امر با شایعاتی که در چند هفته گذشته شنیده بودیم تطابق ندارد و ممکن است که اپل همچنان از فریم و طراحی آیفون 5s در این گوشی استفاده کند.

این آیفون به همراه پردازنده جدیدی نیز روانه بازار خواهد شد که همان پردازنده ۵ نانومتری A15 Bionic نام داشته و از نسل پنجم اینترنت همراه یا 5G نیز پشتیبانی می‌کند. از نظر قیمت، این گوشی قرار است دقیقا مشابه نسخه ۲۰۲۰ آیفون SE بوده و با قیمت ۳۹۹ دلار در آمریکا، ۴۹۹ یورو در اروپا، ۴۱۹ پوند در انگلستان و در نهایت ۳۲۹۹ یوآن در چین عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)