خانهاخبار
تبلت هوشمند تی سی ال تب پرو با قیمت 400 دلاری معرفی شد

تبلت هوشمند تی سی ال تب پرو با قیمت 400 دلاری معرفی شد

​تی سی ال از تبلت جدیدش به نام تی سی ال تب پرو برای بازار آمریکا رونمایی کرد که دارای ویژگی‌های قابل توجه‌ای به همراه قیمتی مناسب است.
۱۴۰۰/۷/۳۰

تی سی ال ، تبلت تب پرو را به عنوان دستگاهی «مناسب برای سرگرمی و ابزار قابل بهره وری» معرفی کرده است که دارای صفحه نمایشی به اندازه 10.36 اینچ به ابعاد 2000 در 1200 پیکسل است و از محافظ شیشه Dragontrail نیز در آن استفاده شده است. همچنین صفحه نمایش این تبلت هوشمند از نرخ بروزرسانی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند که می‌توان آن را یک نقطه ضعف دانست. اما خب خوشبختانه این نمایشگر از فناوری ارتقا کیفیت SDR به HDR بهره می‌برد.

تی سی ال در بخش سخت افزاری داخلی، از پردازنده میان رده اسنپدراگون 480 استفاده کرده است که با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. این دستگاه دارای یک باتری 8000 میلی آمپر ساعتی است که با پشتیبانی از سرعت شارژ 18 وات از طریق پورت USB-C تغذیه می شود. تی سی ال ادعا می‌کند که میزان شارژ باتری این دستگاه تا 17 ساعت دوام بیاورد، اما شارژ کامل این باتری حجیم به تنهایی چهار ساعت طول می‌کشد. این تبلت همچنین از قابلیت شارژ معکوس نیز برخوردار است و می‌تواند دستگاه‌های دیگر را نیز شارژ کند که برای استفاده از این قابلیت، نیاز به یک کابل او تی جی است.

image

تبلت جدید تی سی ال دارای ویژگی‌های متعدد دیگیری نیز هست که از انواع آنها می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی ، سنسور اثر انگشت در لبه دستگاه‌، پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه و بلندگوهای استریو اشاره کرد. تی سی ال در بخش دوربین برای پشت دستگاه از یک لنز 13 مگاپیکسلی و در بخش جلویی آن از یک لنز 8 مگاپیکسلی استفاده کرده است. این تبلت هوشمند فاقد درگاه جک 3.5 میلی متری هدفون است اما تی سی ال به جای آن، یک دانگل تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی متری هدفون را در جعبه قرار خواهد داد. همچنین این تبلت با اندروید 11 و رابط کاربری اختصاصی TCL همراه است.

تبلت 5G تی سی ال تب پرو در آمریکای شمالی اکنون با قیمت 399.99 دلار به عنوان یک دستگاه اختصاصی Verizon در دسترس قرار دارد. با قیمتی که این دستگاه دارد نزدیک ترین رقیبش، تبلت گلکسی تب اس 6 سامسونگ است که قیمتی معادل با 349 دلار دارد. تبلت رقیب تی سی ال علاوه بر قیمت کمتر، با قلم هوشمند اس پن و پردازنده سریعتر در دسترس است اما باتری آن از ظرفیتی کمتر برخوردار است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)