خانهاخبار
ساعت هوشمند ریلمی واچ T1 رسما معرفی شد

ساعت هوشمند ریلمی واچ T1 رسما معرفی شد

جدیدترین ساعت هوشمند ریلمی با مشخصات فنی کاربردی مانند NFC و تماس صوتی بلوتوثی رونمایی شد
۱۴۰۰/۷/۲۷

امروز ریلمی مراسمی را در چین برگزار کرد که در آن از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد. یکی از این محصولات معرفی شده ساعت هوشمند ریلمی واچ T1 است که امکانات فنی قابل توجهی دارد.

ریلمی واچ T1 با قابلیت‌ها و امکاناتی عرضه خواهد شد که قبلا مشابه آنها را در سایر ساعت‌های هوشمند این شرکت ندیده‌ایم. از این قابلیت‌های جدید می‌توان به برقراری تماس صوتی از طریق بلوتوث، NFC برای پرداخت‌های الکترونیکی و 4 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که بنابر ادعای ریلمی می‌توان حدود 500 اهنگ را در آن ذخیره کرد و با اتصال به ایربادها و یا هدفون‌های بلوتوثی، این فایل‌های صوتی را بدون نیاز به حضور گوشی هوشمند پخش کرد.

image

 

ریلمی واچ T1 همچنین از قابلیت‌های سلامتی استاندارد مانند پایشگر خواب، پایشگر حرکات ورزشی با پشتیبانی از 110 حالت ورزشی، پایشگر ضربان قلب و سنجشگر میزان استرس اشاره کرد. همچنین ریلمی واچ T1 از سنجشگر اکسیژن خون نیز بهره می‌برد که حتی در هنگام خواب نیز می‌تواند میزان اکسیژن خون کاربر را دنبال کند و در صورت وقفه تنفسی، کاربر را هوشیار کند.

این ساعت هوشمند همچنین از نمایشگر امولد 1.3 اینچی با رزولوشن تصویر 416 در 416 بهره می‌برد که توسط گوریلا گلس محافظت خواهد شد و از قابلیت نمایشگر همیشه روشن نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین کاربر می‌تواند واچ فیس‌های شخصی‌سازی شده خود را در ریملی واچ T1 تعریف کند. از دیگر مشخصات ریلمی واچ T1 می‌توان به قابلیت کنترل دوربین و آهنگ، تمرینات تنفسی و پیش‌بینی آب و هوا اشاره کرد. به علاوه، ریلمی واچ T1 مجهز به یک GPS داخلی نیز است که با توجه به پشتیبانی آن از اکثر سیستم‌های موقعیت‌یابی، می‌توان به دقت مسیریابی آن اعتماد کرد. ریلمی واچ T1 تا عمق 50 متری ضدآب است و با باتری 228 میلی‌امپر ساعتی عرضه خواهد شد که براساس ادعای ریلمی تا 7 روز دوام خواهد آورد. البته خبر خوب این است که ریلمی واچ T1 از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و باتری آن تنها در عرض 35 دقیقه به طور کامل پر خواهد شد. 

image

 

از نظر طراحی، ریلمی واچ T1 از فولاد ضدزنگ ساخته شده است که در نسخه بند سیلیکونی و چرمی و با رنگ‌های مشکی، سبز و مشکی- سبز روانه بازار خواهد شد. در نهایت باید اشاره کرد که ریلمی واچ T1 با قیمت 110 دلاری برای به بازار عرضه خواهد شد و فروش آن نیز از روز 10 آبان اغاز خواهد شد. 

image

image

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)