خانهاخبار
گوشی آنر50 اولین فروش جهانی خود را با قیمت 400 دلار شروع می‌کند

گوشی آنر50 اولین فروش جهانی خود را با قیمت 400 دلار شروع می‌کند

شرکت چینی آنر مجدا فروشش را در اروپا آغاز کرده است و قصد دارد آنر 50 را از 4 آبان به بازار عرضه کند.
۱۴۰۰/۷/۲۷

گوشی آنر یکی از برندهای نوظهوری است که ابتدا یکی از خطوط تولید گوشی‌های موبایل شرکت بزرگ و چند ملیتی هوآوی بود؛ اما در سال 2019 ، آنر به طور کامل از این برند جدا شد و به صورت مستقل تولید گوشی های خود را با همان کیفیت بالا و با قیمتی به مراتب پایین تر از هواوی آغاز کرد. حتی آنر با پشت‌سر‌گذاشتن شیائومیموفق شده است از نظر میزان فروش در بازار چین، پس ازاوپو و ویو   جایگاه سومین برند برتر تولیدکننده گوشی‌های هوشمند را به‌دست بیاورد.

امروز در تازه‌ترین خبراین شرکت اعلام کرد که مدل اروپایی آنر50 اولین تلفن این شرکت مستقل است که از خدمات گوگل‌پلی بهره می‌برد؛ بنابراین، کاربران برای استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل  به استفاده از روش‌های غیررسمی که غالبا با ریسک همراه است نیازی نخواهند داشتانتظار داریم تا هفته دیگر فروش آن در اروپا شروع شود چون به تازگی در مالزی معرفی شده است. این دستگاه در حال حاضر با دو گزینه حافظه داخلی 128 و 256  گیگابایت و در هر چهار رنگ، از جمله طرح لوگوی آنر در پشت گوشی، برای پیش خرید آماده شده است. 

image

گوشی آنر50 در واقع با امکانات بالا و قیمت مناسبش کمک بزرگی به بازار این شرکت در چین کرد تا جهشی چشمگیر داشته باشد. از مشخصات دیگر این گوشی چیپست اسنپدراگون  778G و صفحه نمایش 6.57 اینچی اولد با نرخ تازه سازی 120 هرتز است.

در پشت آنر 50 این یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی جای گرفته‌اند و اگر علاقه‌مند به سلفی هستید دوربین جلو 32 مگاپیکسلی به کمک شما می‌آید. برای شارژ گوشی همچنین یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 66 واتی در نظر گرفته شده است. ازجمله ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. در بخش نرم‌افزاری، اندروید 11 با رابط کاربری Magic U2 4.2 برای آنر 50 استفاده می‌شود  و دسترسی کامل به Google Suite پیدا خواهید کرد.

قیمت آنر 50 در مالزی برای نسخه  با رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی 407 دلار و برای رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی 479 دلار است. کسانی که نسخه ارزان تر را پیش خرید می کنند، یک کیف رایگان و ضمانت نامه طولانی تر دریافت می کنند و خریداران مدل با حافظه بالاتر شانس داشتن هدفون ایربادز لایت 2  بی سیم را دارند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)