خانهاخبار
وان پلاس 9 آرتی به فروش ۲۶ هزارتایی در ۵ دقیقه رسید!

وان پلاس 9 آرتی به فروش ۲۶ هزارتایی در ۵ دقیقه رسید!

شرکت وان پلاس در پستی در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی، اعلام کرده که وان پلاس 9 آرتی توانسته در ۵ دقیقه، ۲۶ هزار عدد فروش داشته باشد.
۱۴۰۰/۷/۲۷

وان پلاس 9 آرتی هفته گذشته و با چیپست اسنپدراگون 888 معرفی شد. این گوشی حالا امروز برای اولین بار در چین به فروش گذاشته شده و توانسته موفقیتی قابل توجه برای این برند به همراه داشته باشد.

به نقل از صفحه وان پلاس در شبکه اجتماعی Weibo، گوشی 9RT توانست در ۵ دقیقه حدود ۱۵ میلیون دلار فروش برای وان پلاس داشته باشد که با توجه به قیمت ارزان‌ترین و گران‌ترین مدل آن، می‌توانیم بگوییم بین ۲۶٫۰۰۰ تا ۳۲٫۰۰۰ از این گوشی فروخته شده است.

image

این گوشی در کشور چین در سه کانفیگ مختلف به فروش می‌رسد. مدل پایه، رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی با قیمت 515 دلار دارد. مدل بعدی که 545 دلار است، همان میزان رم را به همراه حافظه ۲۵۶ گیگابایتی دارد. در نهایت بهترین مدل هم رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی دارد که با قیمت حدودی 595 دلار به فروش می‌رسد.

این میزان فروش برای یک گوشی در چین، چندان عجیب نیست اما خب برای وان پلاس تازگی داشته است. گوشی وان پلاس 9RT یک آلترناتیو خوب برای وان پلاس 9 به حساب می‌آید. این گوشی نمایشگر 6.62 اینچی اولد و ۱۲۰ هرتزی دارد. در بخش پشتی این گوشی هم شاهد دوربین‌های سه گانه هستیم که دوربین اصلی، رزولوشن 50 مگاپیکسلی دارد. باتری این گوشی هم ظرفیت 4500 میلی‌آمپری دارد و از شارژ سریع 65 واتی هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی در چین با رابط کاربری ColorOS عرضه می‌شود اما نسخه‌های جهانی این گوشی با رابط کاربری OxygenOS همراه است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)