خانهاخبار
اپل کانتکور مگ‌سیف 3 را به مک‌بوک پروهای جدید خود آورد

اپل کانتکور مگ‌سیف 3 را به مک‌بوک پروهای جدید خود آورد

در سال‌های گذشته شاهد کنار گذاشتن کانکتور محبوب مگ‌سیف توسط اپل بودیم، اما حالا این کانکتور آهنربایی در نسل جدید مک‌بوک پرو‌ها بازگشته است!
۱۴۰۰/۷/۲۶

شرکت اپل، حدود پنج سال پیش استفاده از کانکتور شارژ آهنربایی مگ‌سیف را در لپ‌تاپ‌های خود کنار گذاشت و به استفاده از استاندارد USB-C رو آورد؛ اما حالا مگ‌سیف 3 به مک‌بوک پرو‌های جدید این شرکت برگشته است تا دل طرفداران آن شاد شود!

image

 

به غیر از استفاده از چیپست‌های جدید M1‌ پرو و M1 مکس در مک‌بوک‌ پرو‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید، اپل تاچ‌ بار را که هواداران چندانی نداشت؛ حذف کرده و جای آن را به کلید‌های کلاسیک و فیزیکی داده است. پورت‌های بیشتر مانند HDMI و SDXC که برای کاربران حرفه‌ای یا حتی معمولی کاربرد بسیاری دارند؛ به این محصول بازگشته است و یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های آنها، استفاده از نمایشگر Mini-LED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بوده که البته یک ناچ نیز مانند گوشی‌های آيفون، در بالای آنها قرار دارد.

البته برای کاربران شلخته که میزشان پر از سیم‌های متفاوت است، شاید هیچ‌یک از این بهبود‌ها به اندازه بازگشت مگ‌سیف خوشحال کننده نباشد! به گفته اپل، مک‌بوک پرو‌های جدید همچنان به وسیله USB-C تاندربولت نیز قابل شارژ هستند، اما نسل جدید مگ‌سیف که مگ‌سیف 3 نام دارد، توانایی انتقال قدرت بیشتری را داشته و این لپ‌تاپ‌ها را سریع‌تر شارژ می‌کند.

image

 

اپل جزئیات سخت افزاری بیشتری را در این باره منتشر نکرده اما می‌گوید که با استفاده از شارژ سریع، مک‌بوک پرو‌های جدید می‌توانند تنها در ۳۰ دقیقه به ۵۰ درصد شارژ برسند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)