خانهاخبار
ایرپادز 3 معرفی شد؛ کوچک ولی توانا!

ایرپادز 3 معرفی شد؛ کوچک ولی توانا!

ایرپادز 3 با ظاهری جدید و قابلیت های از جمله صدای فضایی (spatial audio) و ترکیب آن با موسیقی Dolby Atmos معرفی شد.
۱۴۰۰/۷/۲۶

اپل به تازگی نسل سوم ایرپادز خود را بعد از شایعات پی در پی معرفی کرد، جدیدترین سری از ایربادز‌های بی سیم واقعی محبوب این شرکت، نسل سوم ایرپادز با طراحی جدیدی که نیمی از ایرپادهای قبلی و نیمی دیگر از ایرپادز پرو را در هم آمیخته است، دارای سری پلاستیکی سخت و یکپارچه‌ای هستند که بر روی گوش قرار می‌گیرند. اما طراحی آنها برای اولین بار از سال ۲۰۱۶ شاهد تغییر چشمگیری شده است به طوریکه ایرپادز 3 همانند ایرپادز پرو، دارای ساقه‌های بسیار کوتاه تری نسبت به قبلی است.

ایرپادز 3 در برابر آب و یا تعریف حین ورزش نیز مقاوم است. عمر باتری به ۶ ساعت گوش دادن مداوم افزایش یافته است. با استفاده از کیس، شما در مجموع ۳۰ ساعت یا به عبارتی، توانایی ۵ بار شارژ کامل ایرپادز 3 را دارید. در کنار این‌ها، نسل سوم ایرپادز دارای درایور سفارشی و اکولایزر تطبیقی است که به طور خودکار خروجی صدا را تنظیم و بهینه می‌کند. اپل کنترلر فورس تاچ ایرپادز پرو را به ایرپادز 3 هم آورده و در کنار این مورد، پشتیبانی از مگ سیف و شارژ بی‌سیم هم به این هدفون اضافه شده است.

image

اپل تأکید زیادی بر روی صدای فضایی (spatial audio) و ترکیب آن با موسیقی Dolby Atmos دارد که از قابلیت‌های ایرپادز جدید است. آنها از قابلیت‌های ردیابی سر مشابه AirPods Pro و ایرپادز مکس پشتیبانی می‌کنند که هنگام تماشای فیلم نیز کاربرد دارد. اپل که در حال حاضر به عنوان پیشرو در کیفیت تماس صوتی شناخته می‌شود و ادعا می‌کند که عملکرد میکروفون را در جدیدترین ایرپادز‌ها بهبود بخشیده است. آنها «دارای AAC-ELD هستند که یک کدک گفتاری برتر که کیفیت صدای فول اچ دی را ارائه می‌دهد و ارتباطات واضح و طبیعی را برای تماس‌های FaceTime ارائه می‌دهد.»

ایرپادز در واقع در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و پس از آن نسل دوم را با قابلیت شارژ بی سیم و سایر پیشرفت‌های متوسط را معرفی کرد. ایرپادز پرو در سال ۲۰۱۹ با تناسب داخلی بیشتر در گوش با سری پلاستیکی سیلیکونی و البته ویژگی نویز کنسلینگ فعال وارد بازار شد. سال گذشته، اپل با عرضه ایرپادز مکس ۵۴۹ دلاری، و برای اولین بار هدفون‌های رو گوشی را به خط تولید ایرپادز اضافه کرد.

image

نسل جدید ایرپادز توانایی تبدیل شدن به محبوب ترین ایرپادز را دارد زیرا به دلیل سهولت استفاده و یکپارچگی با اکوسیستم سخت افزاری اپل، از جمله اپل واچ، آیفون، آیپد، اپل تی‌وی و کامپیوترهای مک، بسیار مورد توجه قرار خواهند گرفت.

ایرپادز 3 با قیمت ۱۷۹ دلار از امروز برای پیش خرید در دسترس است و هفته آینده به فروش می‌رسد.

پس از معرفی این مدل، نسل دوم ایرپاد ها با قیمت ۱۲۹ دلار در خط تولید اپل باقی خواهند ماند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۴۰۰/۸/۱۷
اولا ایرپادز نام تجاری اپل هست مثل آیفون آیپد مک و…
سامسونگ میشه گلکسی بادز نه ایرپاد
دوما بهترین طراحی و ارگونومیک رو ایرپادز و ایرپادز پرو داره تا جایی که همه مدل های فیک فقط از اپل کپی زدن

کیان

۱۴۰۰/۷/۲۶
از نظر کیفیت ساخت و امکانات نمیشه هیچ ایرادی به محضولات اپل گرفت و حتی از نظر زیبایی ولی محصولات جدید اپل واسه ما ایرانیها یه مشکل بزرگ داره ک وقتی تازه معرفی میشن و به ایران میرسن قیمتاشون سرسام آوره مثل همین آیفون 13 ک روزای اول تا 80 میلیون هم رسید و همین الانم قیمتش بالاست این ایرپادز هم واقعا محصول مفید و جالبیه با کیفیت و امکانات خوب ولی داخل ایران ک بیاد مطمئنا قیمتش خیلی بالاست و باید یه مقدار صبر کرد واسه خریدش البته این ایرپادز 3 یه ایراد دیگم ک داره خیلی شبیه نسل قبلیه و کسی زیاد متوجه تغییراتش نمیشه من از نظر طرراحی بنظرم ایربادز پرو سامسونگ ک حالت صدفی هستش و کامل داخل گوش میره خیلی قشنگتره مخصوصا الان ک توی کشور ما یکم محصولات فیک اپل زیاد شده و وقتی این ایرپاد اپل رو میزاری داخل گوش هرکی میبینه یه تیکه ای میندازه واسه همین داخل گوش ک باشه و اون قسمت اضافش نباشه هم استفادش راحت تره هم خوشکلتره نمیدونم اپل چرا گیر داده ک هدفون بیسیمش حتما یه دم و یه تیکه اضافی هم داشته باشه