خانهاخبار
گوشی جدید ویوو S10e رسما معرفی شد

گوشی جدید ویوو S10e رسما معرفی شد

تابستان گذشته کمپانی چینی ویوو نسل جدید گوشی‌های سری S خود را رونمایی کرد. امروز عضو جدید این خانواده به نام ویوو S10e را معرفی کرده است که قصد داریم تا نگاهی به مشخصات فنی و قیمت این گوشی بیاندازیم.
۱۴۰۰/۷/۲۶

بدون سروصدای زیاد و در سکوت خبری، شرکت ویوو گوشی میان رده جدید خود به نام ویوو S10e را در چین عرضه کرد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی آمولد با رزولوشن FHD+ و بریدگی نمایشگر قطره‌ای شکل برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی آن است.

این گوشی در سه رنگ سفید گرادیان، آبی فیروزه‌ای و مشکی عرضه می‌شود. ضخامت بدنه گوشی تنها 7.59 میلی متر است و این گجت 175 گرم وزن دارد و از طراحی باریک و مسطحی بهره ‌می‌برد. بدنه پشتی این گوشی نیز فوتوکرومیک است که سبب می‌شود به تغییر میزان نور واکنش نشان داده و جلوه زیبایی به گوشی دهد.

قلب تپنده گوشی ویوو S10e تراشه دایمنسیتی 900 مدیاتک است که در کنار 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. در بخش سیستم دوربین، ویوو S10e دارای دوربین اصلی سه گانه در بخش پشتی است که یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین 8 مگاپیکسلی التراواید و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی را شامل می‌شود. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 44 واتی نیز برای این گوشی ویوو در نظر گرفته شده است. در نهایت روی این گوشی اندروید 11 با رابط کاربری OriginOS نصب شده است.

قیمت این گوشی برای نسخه 8/128 گیگابایتی حدود 373 دلار تعیین شده و مدل بعدی با همین میزان رم و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی هم حدود 404 دلار قیمت خواهد داشت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)