خانهاخبار
قیمت و زمان عرضه هواوی نوا 9 برای بازار اروپا مشخص شد

قیمت و زمان عرضه هواوی نوا 9 برای بازار اروپا مشخص شد

هواوی نوا 9 با قیمت 499 یورو در اروپا عرضه خواهد شد
۱۴۰۰/۷/۲۴

بر اساس خبری که قبلا منتشر شده بود، مشخص شد که هواوی قصد دارد هواوی نوا 8i و نوا 9 را برای بازارهای اروپا عرضه کند ولی اطلاعاتی درباره آن منتشر نشده بود. به علاوه، نوا 8i نیز در لیست بازارهای آلمان نیز دیده شده بود اما هنوز خبری از نوا 9  اعلام نشده بود. اما حالا براساس گزارشی از GSMArena، قیمت و زمان عرضه نوا 9 در اروپا مشخص شده است. بر اساس لیست آمازون که به احتمال زیاد زودتر از موعد منتشر شده است، هواوی نوا 9 در تاریخ 21 اکتبر مصادف با 29 مهر در اروپا عرضه خواهد شد. همچنین براساس آمازون، نسخه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی نوا 9 499 یورو قیمت دارد. 

image

 

طبق شایعاتی که قبلا منتشر شده بود، نوا 9 قرار بود با قیمت 550 یورو برای بازار اروپا عرضه شود اما شاید این اختلاف قیمتی به دلیل تفاوت در بازار کشورهای مختلف حوزه یورو باشد که حدود 50 یورو اختلاف دارد. البته شایان ذکر است که در چین نیز یک نسخه حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز به فروش می‌رسد که البته هنوز مشخص نیست این نسخه از نوا 9 آیا به بازار اروپا ورود خواهد کرد یا همچنان به طور اختصاصی در چین به فروش خواهد رسید. 

image

از مشخصات هواوی نوا 9 می‌توان به نمایشگر اولد 120 هرتزی 6.57 اینچی، تراشه اسنپدراگون 778G و سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی هارمونی 2.0 اشاره کرد. در بخش دوربین نیز هواوی نوا 9 از دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره برده است. به علاوه، دوربین سلفی نوا 9 32 مگاپیکسلی است. منبع تغذیه نوا 9 باتری 4300 میلی‌امپر ساعتی است که از شارژ فوق سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند. براساس ادعای هواوی، باتری نوا 9 در عرض 38 دقیقه از 0 تا 100 به طور کامل پر خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)