خانهاخبار
جدیدترین و بهترین هدست های 2021 ال جی را از کجا خریداری کنیم؟

جدیدترین و بهترین هدست های 2021 ال جی را از کجا خریداری کنیم؟

صدا از دید بسیاری از کاربران اهمیت بسیاری دارد. چه در انتخاب اسپیکر خودرو ، اسپیکر های خانگی ، اسپیکر های بلوتوثی قابل حمل و حتی اسپیکر تلفن همراه...
۱۴۰۰/۷/۲۱
image

صدا از دید بسیاری از کاربران اهمیت بسیاری دارد. چه در انتخاب اسپیکر خودرو ، اسپیکر های خانگی ، اسپیکر های بلوتوثی قابل حمل و حتی اسپیکر تلفن همراه. با توجه به پیشرفت های بزرگی که در زمینه ی صدا در تلفن‌ های همراه رخ داد و کیفیت اسپیکر های این موبایل‌ ها به شدت افزایش یافت. از تکنولوژی کواد دک تا صدای استریو و وجود فناوری دالبی اتمس اما با وجود این همه پیشرفت ، هم‌ چنان به جای استفاده از اسپیکر تلفن‌ همراه گزینه های مناسب تری برای گوش دادن به موسیقی یا مکالمه مخصوصا در خیابان وجود دارند. اینجاست که هدست‌ ها به کمک شما می‌ آیند تا لذت گوش‌ دادن به موسیقی را دو چندان و مکالمه ها را راحت تر کنند. امروز در این مقاله قصد داریم تا سه هدست جدید ال جی را که به تازگی تولید و توسط فروشگاه و نماینگی رسمی ال جی یعنی MYLGWORLD.com  در بازار عرضه شده است را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا با ویژگی‌ های این سه محصول فوق‌العاده ال جی آشنا شوید.

 

ال جی جزو اولین کمپانی ها بود که طراحی neckband ها یا هدست های دور گردنی را به دنیا معرفی کرد. خلاقیت ال جی برای افرادی که به ال جی شناخت داشتند چیز عجیبی نبود چراکه این برند بزرگ کره ای معروف به کارهای خاص و متفاوت است اما طراحی  هدست های ال جی شگفت انگیز و با کارایی بالا بود و سریع طرفدار های زیادی پیدا کرد.

هدست neckband یا دور گردنی که توسط خود LG طراحی ، ساخته و عرضه شد، یک حس لوکس را منتقل میکرد و کاربر متوجه طراحی شیک و منحصر به فرد آن به صورت کاملاً ملموس میشد.

در اولین قدم این مقاله راجع به بررسی کامل هدست های دور گردنی ال جی که به‌ روزترین و جدید‌ترین فناوری های غول کره ای را به همراه دارند با شما صحبت میکنیم.

۱- هدست دورگردنی و بلوتوثی LG TONE STYLE HBS SL5 

در مدل های جدیدی که معرفی شد ، هدست LG TONE Style SL5 مدل اولی است که مصرف کنندگان به آن توجه میکنند. مدل کامل و پیشرفته که نسخه ی بهبود یافته ی مدل های قبلی هست. SL5 با قیمت مناسب و کاربری یک هدست عالی و کامل ، شروعی برای معرفی هدست های جدید ال جی است. 

طراحی:

به دلیل طراحی خاص هدست‌ های نسل جدید ال جی از این قسمت شروع می‌کنیم. هدست های دورگردنی به دلیل رفع مزاحمت هندزفری های سیمی بسیار پر طرفدار هستند. مخصوصا برند ال جی ، یکی از پیشگامان و پیشرو ها این صنعت ، همیشه مورد توجه مصرف کنندگان بوده است.

فرم قرار گیری هدست‌ HBS-SL5 به صورتی است که به راحتی با گردن شما سازگار میباشد و به خاطر وزن کم ، هرگز گردن شما را اذیت نمی‌کنند. ساختار SL5 از پلاستیک مرغوب ساخته شده و بخشی از هدست به دلیل بالا بردن مقاومت آن در برابر شکستگی ، به صورت نرم تر ساخته شده که هنگام استفاده ی مکرر و موقع برداشتن و گذاشتن هدست به روی گردن ، از آسیب های احتمالی به هدست جلوگیری شود.

سیم‌ های این هدست حالت جمع‌ شونده دارند و شما می‌ توانید بعد از استفاده ، سیم‌ ها را به داخل دستگاه منتقل کنید تا مراقبت بیشتری از آن ها صورت گیرد و مزاحمت نداشته باشند. شاید در نگاه اول سیم‌ های این هدست نازک به نظر بیاید و فکر کنید مقاومت آن ها کم باشد ، که اینطور نیست؛ چون با بالاترین کیفیت سیم های هدست LG TONE Style HBS-SL5 ساخته شده و بهترین متریال برای تولید آن ها در نظر گرفته شده. پس شما می‌ توانید سال‌ های سال از اون استفاده کنید که قطعاً با محافظت از سیم ها و هدست ، در برابر خطرات ، این موضوع به تحقق می پیوندد.

سری گوشی های هدست‌ های جدید برای راحت‌ تر قرار گرفتن داخل گوش ، از جنس سیلیکون‌ نرم ساخته شده تا هم به گوش شما صدمه‌ ای وارد نکند و هم خسته کننده نباشند و هم‌ چنین ماندگاری گوشی ها در گوش بهتر میشود. روی بدنه ی هدست دکمه هایی برای عقب جلو کردن موزیک و پاسخ یا قطع تماس قرار دارند که همزمان با نگه داشتن دکمه ها میتوانید تنظیمات صدا یا خاموش یا روشن کردن دستگاه را انجام دهید. کمی با فاصله ، یک درگاه Type-C برای شارژ مجدد در نظر گرفته شده که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی میکند. هدست LG Style SL5 از بلوتوث ۵.۰ بهره میبرد و حدود ده متر محدوده ی اتصال دارد.

باتری قدرتمند هدست با کیفیت ال جی SL5 میتواند ۸ ساعت امکان پخش موزیک یا مکالمه را ممکن کند و یک ویژگی مهم دیگر هدست ال جی TONE Style SL5 این است که این دستگاه از شارژ سریع پشتیبانی می کند و با شارژ کردن آن فقط به مدت ۱۰ دقیقه تا ۳ ساعت به شما امکان استفاده میدهد.

این هدست قابلیت جفت شدن سریع با دستگاه شما را دارد و به محض روشن شدن به بلوتوث دستگاه تان متصل می شود.

کیفیت صدا:

مهم‌ ترین چیزی که یک هدست باید در انجام آن به درستی عمل کند ، کیفیت و وضوح صداست. چیزی که می‌توان گفت هدست ال جی LG Style SL5 به بهترین شکل ممکن آن را انجام می‌دهد.

ال‌ جی با همکاری خود با شرکت Meridian ، یکی از بزرگ‌ ترین شرکت‌ ها در زمینه ی صدا ، سعی کرده بهترین صدا را برای شما به ارمغان بیاورد.

قطعاً اگر با اخبار روز تکنولوژی همراه باشید کمپانی بزرگ Meridian را می‌ شناسید. این کمپانی بزرگ انگلیسی سال‌ ها سعی کرده تا بهترین تکنولوژی و فناوری را در زمینه صدا به مرحله ی ظهور برساند. ال جی سعی کرده تا بتواند به تکامل‌ یافته‌ ترین شکل ممکن هدست‌ ها و ایربادز های خود را وارد بازار کند.

صدا در هدست LG TONE Style SL5 به بهترین شکل ممکن پردازش و پخش میشود. اگر عاشق گوش دادن به موسیقی هستید ، ال جی LG SL5 یکی از بهترین گزینه‌ ها برای شماست. ال جی SL5 از میکروفون دوتایی Digital MEMS بهره میبرد که این دلیل بر کیفیت مکالمه بالا با هدست میباشد و شفافیت صدای شما را در مکالمه بالا میبرد همچنین فناوری EQ Meridian در سیستم پردازش صدای هدست گنجانده شده تا طبق نظر و سلیقه ی خود از اکولایزر های موجود برای پخش آهنگ استفاده کنید یا اکولایزر شخصی سازی شده داشته باشید. در هدست ال جی Style SL5 از یونیت های چند لایه برای کیفیت بهتر موسیقی و صدا استفاده شده است که شما را با صدای گوش نواز مواجه می‌کند.

 

ویژگی های ال جی TONE Style SL5 :

  • سیم های جمع شونده با مکانیزم جدید
  • طراحی خاص و منحصر به فرد
  • کیفیت ساخت بالا و متریال با کیفیت
  • استفاده از آخرین فناوری های صوتی شرکت Meridian کشور انگلستان
  • استفاده از یونیت های چند لایه در گوشی های هدست برای افزایش کیفیت صدا
  • استفاده از دو میکروفون برای افزایش کیفیت مکالمه
  • باتری قدرتمند با ۸ ساعت پخش موسیقی
  • ۳ ساعت استفاده تنها با ۱۰ دقیقه شارژ باتری
  • بلوتوث نسخه ۵
  • استفاده از شارژ سریع و درگاه Type C
  • جفت شدن سریع با دستگاه مورد نظر
  • کاربرد آسان و با امکانات بیشتر با استفاده از نرم افزار تلفن همراه LG Tone & Talk

جهت بررسی ، قیمت و خرید هدست دورگردنی و بلوتوثی LG TONE STYLE HBS SL5 در نمایندگی رسمی ال جی کلیک کنید.

image

2- هدست LG TONE STYLE HBS SL6S

طراحی:

مانند SL5 ، هدست ال جی SL6S از پلاستیک با کیفیت بالا ساخته و کاملاً مطابق با گردن شما طراحی شده. قسمت گردنی این هدست از پلاستیک نرم تر ساخته شده که از حوادث احتمالی بر آن جلوگیری کند و همچنین بر روی بدنه دکمه‌ های عقب و جلو کردن موزیک و کم و زیاد کردن صدا ، دکمه ی Pause و Play و هم‌ چنین پاسخ تماس که نقش دکمه ی خاموش و روشن شدن را هم ایفا میکند قرار دارند. در طرف دیگر هدست SL6S ، دکمه ای برای روشن کردن اسپیکر خارجی آن نیز قرار گرفته.

در نزدیکی دکمه های تنظیم صدا ، درگاه Type-C برای شارژ کردن دستگاه با پشتیبانی از شارژر سریع هم وجود دارد که با ۱۰ دقیقه شارژ میتوانید تا ۳ ساعت از هدست استفاده کنید. همچنین سری گوشی‌ های هدست از جنس سیلیکون بوده تا گوش شما را آزار ندهد و همچنین از گوش به راحتی خارج نشود. سیم‌ های هدست قابلیت جمع شدن دارند و با کمی به بیرون کشیدن آن به صورت کامل جمع می‌شوند.

 

کیفیت صدا:

همان‌ طور که در مدل LG TONE Style SL5 دیدیم ، ال جی از سیستم صوتی Meridian برای افزایش کیفیت صدای هدست‌ ها استفاده کرده است. ال جی فناوری EQ Meridian را هم در سیستم پردازش صدای هدست گنجانده تا طبق نظر و سلیقه ی خود از اکولایزر های موجود استفاده کنید یا اکولایزر شخصی سازی شده داشته باشید.

ویژگی اصلی هدست SL6S یک اسپیکر مونوی خارجی است. از آنجا که هنگام گوش دادن با هدست، صدای اطراف و محیط شنیده نمیشود یا به کمترین حد خود میرسد ، زمانی که در محیطی هستید که نیاز به صدای اطراف دارید ، مثلا در خیابان ، شما میتوانید با فعال کردن اسپیکر خارجی هدست ، صدای محیط اطراف خود را بشنوید. ال جی SL6S از بلوتوث ورژن 5 استفاده میکند و با آن میتوانید سرعت بهتر و تاخیر کمتر و اتصال پایدار تر داشته باشید.

این هدست قابلیت جفت شدن سریع با دستگاه شما‌ را دارد و با روشن شدن به بلوتوث دستگاه متصل میشود. باتری قدرتمند  با یک بار شارژ کامل تا ۸ ساعت توانایی پخش موسیقی و مکالمه را به شما خواهد داد و اگر از اسپیکر خارجی استفاده کنید ، طول کارکرد برابر با ۴ ساعت مکالمه و ۳ ساعت پخش آهنگ میشود. همچنین هدست ال جی HBS-SL6S دارای دو میکروفون Digital MEMS است تا صدا در مکالمه به بهترین حالت انتقال یابد.

 

ویژگی های هدست LG HBS SL6S :

  • سیم های جمع شونده با مکانیزم جدید
  • طراحی خاص و منحصر به فرد
  • کیفیت ساخت بالا و متریال با کیفیت
  • استفاده از آخرین فناوری های صوتی شرکت Meridian کشور انگلستان
  • استفاده از یونیت های چند لایه در گوشی های هدست برای افزایش کیفیت صدا
  • استفاده از دو میکروفون برای افزایش کیفیت مکالمه
  • باتری قدرتمند با ۸ ساعت پخش موسیقی (۳ ساعت با اسپیکر)
  • ۳ ساعت استفاده تنها با ۱۰ دقیقه شارژ باتری
  • بلوتوث نسخه ۵
  • استفاده از شارژ سریع و درگاه Type C
  • جفت شدن سریع با دستگاه مورد نظر
  • کاربرد آسان و با امکانات بیشتر با استفاده از نرم افزار تلفن همراه LG Tone & Talk
  •  +اسپیکر خارجی مونو

جهت بررسی ، قیمت و خرید هدست دورگردنی و بلوتوثی LG TONE STYLE HBS SL6s در نمایندگی رسمی ال جی کلیک کنید.

image

۳- هدست LG TONE Flex HBS XL7

مدل ویژه ی هدست هایی که معرفی شد ، XL7  هست. مدلی کامل با بدنه ی انعطاف پذیر و قابلیت های بیشتر. HBS-XL7 با داشتن قابلیت های مدل های قبل ، به جز اسپیکر خارجی مدل SL6S ، به علاوه ی دکمه ی گوگل اسیستنت و باتری قوی تر و سیستم پخش بهتر به بهترین مدل جدید ترین هدست های ال جی معروف شده است.

طراحی : 

نکته ی ویژه ی طراحی ال جی XL7 بدنه ی انعطاف پذیر آن است که به حداکثر قدرت برای مقاومت در برابر شکستن برسد. طبق مدل های قبلی ، ساخت این هدست با پلاستیک با کیفیت و سیم های مقاوم انجام شده است و فقط قسمت پشتی آن به صورت نشکن و خم شونده هست. همچنین در صورت عدم استفاده میتوانید سیم ها را با کمی بیرون کشیدن ، به داخل هدایت کنید تا هم تمرکز شما را به هم نزنند و هم محافظت بیشتری از آن ها صورت بگیرد.

در کنار هدست ، دکمه ی روشن و خاموش کردن که به صورت همزمان برای پخش یا توقف آهنگ یا جواب یا قطع تماس هست به علاوه دکمه های تنظیم صدا که با دکمه های تعویض آهنگ ادغام شدند قرار دارد. کمی آن طرف تر ، درگاه Type-C با پشتیبانی از شارژر سریع قرار دارد و در سمت دیگر هدست شاهد قرار گیری دکمه ی گوگل اسیستنت یا دستیار صوتی گوگل هستیم.  

علی رقم نسخه‌ های دیگر هدست‌ های ال جی ، که قسمت گردن آن تا حدودی نرم طراحی شده ، هدست ال جی XL7 بسیار منعطف‌ تر است و به هر زاویه و به هر حالتی که شما بخواهید تغییر حالت می دهد. در بخش طراحی بزرگ‌ ترین تغییر این هدست نسبت به نسخه های دیگر بی‌ شک همین مورد است.

 

کیفیت صدا:

ال جی HBS-XL7 مثل مدل های SL5 و SL6S و مدل های معروف LG ، سیم های جمع شونده دارند و طبق همکاری جدید ال جی  با کمپانی Meridian در هدست XL7 از بهترین تکنولوژی صوتی شرکت Meridian و همچنین از 32bit Hi-Fi DAC برای افزایش کیفیت صدا استفاده کرده تا تجربه ی صوتی بی همتایی به وجود بیاید. دلیل سیستم صوتی بهتر XL7 وجود فناوری کمپانی مریدین ، یکی از پیشگامان صنعت صدا ، به همراه مدلی از مبدل دیجیتال به آنالوگ 32 بیتی است که قبلا در موبایل های LG بسیار سر و صدا کرد. این مبدل باعث تقویت صدای خروجی میشود و صدا را نزدیک به صدای واقعی میکند.

این هدست از دو میکروفون Digital MEMS برای بهتر شدن کیفیت مکالمه استفاده می کند که جزو نکات مثبت به شمار میرود. باتری این هدست نیز از مدل های دیگر قوی تر است و تا ۱۰ ساعت پخش آهنگ و همچنین از شارژ سریع پشتیبانی میکند. 

 

دکمه ی دستیار صوتی گوگل هم که طرفداران روز افزون به خود جذب میکند ، در کنار هدست قرار دارد و با نگه داشتن آن و گفتن دستور صوتی ، میتوانید کار های خود مثل تماس ، پیامک ، تنظیم یادآور و هرچه که نیاز دارید را انجام دهید یا به اطلاعات مورد نیاز دست پیدا کنید. لازم است بدانیم که استفاده از دستیار گوگل در زبان فارسی فعال نیست.

 

ویژگی های LG TONE Flex HBS-XL7 :

  • سیم های جمع شونده با مکانیزم جدید
  • طراحی خاص و منحصر به فرد
  • کیفیت ساخت بالا و متریال با کیفیت
  • استفاده از آخرین فناوری های صوتی شرکت Meridian کشور انگلستان
  • استفاده از یونیت های چند لایه در گوشی های هدست برای افزایش کیفیت صدا
  • استفاده از دو میکروفون برای افزایش کیفیت مکالمه
  • ۳ ساعت استفاده تنها با ۱۰ دقیقه شارژ باتری
  • بلوتوث نسخه ۵
  • استفاده از شارژ سریع و درگاه Type-C
  • جفت شدن سریع با دستگاه مورد نظر
  • کاربرد آسان و با امکانات بیشتر با استفاده از نرم افزار تلفن همراه LG Tone & Talk
  • اسپیکر خارجی مونو ندارد
  • +بدنه ی کاملاً منعطف
  • +فناوری 32 بیتی Hi-Fi Dac برای افزایش کیفیت بیشتر صدا
  • +دستیار صوتی گوگل
  • +باتری قدرتمند با ۱۰ ساعت پخش موسیقی

جهت بررسی ، قیمت و خرید هدست دورگردنی و بلوتوثی LG TONE FLEX HBS XL7 در نمایندگی رسمی ال جی کلیک کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)