خانهاخبار
آنر 50 اولین گوشی آنر پس از جدایی از هواوی خواهد بود که سرویس‌های گوگل را به همراه دارد

آنر 50 اولین گوشی آنر پس از جدایی از هواوی خواهد بود که سرویس‌های گوگل را به همراه دارد

شرکت آنر که به دلیل همکاری پیشین خود با هواوی با تحریم‌هایی مواجه شده بود و امکان استفاده از سرویس‌های گوگل را نداشت، اعلام کرده که گوشی آنر 50 این شرکت به همراه این سرویس‌ها روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۰/۷/۲۱

شرکت آنر مدتی قبل، قول عرضه گوشی‌های جدید خود را به همراه سرویس‌های گوگل داده بود و حالا بالاخره در اکانت توییتر خود اعلام کرده است که گوشی آنر 50 در هنگام عرضه در اروپا، سرویس‌های گوگل را به همراه دارد. این گوشی قرار است در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان)، روانه بازار شود.

پس از عرضه گوشی آنر 50 در چین، این گوشی به برند آنر کمک کرد تا به مقام سومین تولید کننده پرفروش گوشی‌های هوشمند در این کشور دست یابد؛ طبیعتا حالا آنر انتظار دارد تا موفقیت خود را در قاره سبز و همچنین سایر کشور‌های جهان نیز تکرار کند.

image

این گوشی برای کاربران چینی در دو نسخه که آنر 50 و آنر 50 پرو نام داشتند؛ قابل خریداری بود. اما به نظر می‌رسد که تنها نسخه معمولی یعنی آنر 50 در بازار جهانی عرضه خواهد شد. البته این نسخه نیز برای کسانی که به دنبال یک گوشی با عملکردی خوب و دوربین عالی هستند؛ گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

گوشی آنر 50 به همراه پردازنده کوالکام اسنپدراگون 778G عرضه شده و از نسل پنجم اینترنت همراه یا همان 5G نیز پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل آن اندروید 11 بوده و همانطور که به آن اشاره کردیم؛ سرویس‌های گوگل را نیز به همراه دارد که برای یک گوشی اندرویدی، حیاتی هستند.

image

دوربین اصلی این گوشی، رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل را داشته و دوربین سلفی آن نیز ۳۲ مگاپیکسلی است. باتری آنر 50 ظرفیت ۴۳۰۰ میلی آمپر را دارد اما از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی کرده که در حدود ۲۰ دقیقه، باتری این گوشی را از حالت کاملا خالی به ۷۰ درصد شارژ می‌کند.

درباره عرضه گوشی آنر 50 به همراه سرویس‌های گوگل چه می‌اندیشید؟ آیا در صورت عرضه این گوشی در کشورمان، حاضر به خرید آن در برابر محصولاتی چون گوشی‌های شیائومی هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)