خانهاخبار
گوشی‌های سری گلکسی اس 22 تنها از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد

گوشی‌های سری گلکسی اس 22 تنها از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد

گوشی‌های سری گلکسی اس 22 سامسونگ به تازگی موفق به دریافت گواهی 3C شده‌اند و به نظر می‌رسد که بر خلاف آنچه شایعات ادعا می‌کردند، خبری از شارژ سریع ۴۵ واتی در نسخه الترا نخواهد بود.
۱۴۰۰/۷/۱۹

شرکت سامسونگ به تازگی موفق شده تا گواهی 3C را برای سری گوشی‌های گلکسی اس 22 خود دریافت کند؛ این گواهی برای عرضه محصولات در کشور چین، لازم است. جزئیات آن نیز در اینترنت منتشر شده‌اند و به نظر می‌رسد که تمامی گوشی‌های سری گلکسی اس 22، از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد.

image

این خبر کمی عجیب به نظر می‌رسد زیرا پیش از این شنیده بودیم که نسخه الترا، پتشیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی را به همراه داشته که در برخی پرچمدارهای قدیمی‌تر این شرکت نیز دیده می‌شد. البته ممکن است که این محدودیت، تنها برای نسخه‌های کوالکام اسنپدراگون این گوشی‌ها باشد و نسخه عرضه شده با چیپست اگزینوس 2200 و پردازنده گرافیکی طراحی شده توسط AMD، با سرعت شارژ بیشتری روانه بازار شود. کشور چین معمولا نسخه اسنپدراگون گوشی‌های سامسونگ را دریافت می‌کند.

در این گواهی، شماره مدل‌‌های SM-S9010، SM-S9060 و SM-S9080 به چشم می‌خورند که به ترتیب، مربوط به گوشی‌های گلکسی اس 22، اس 22 پلاس و اس 22 الترا هستند. عدد ۰ در آخر شماره مدل این محصولات بدین معناست که آنها برای عرضه در بازار چین ساخته شده‌اند.

همه این گوشی‌ها از شارژر سامسونگ EP-TA800 که قدرت ۲۵ واتی داشته و در کنار سری گلکسی نوت 10 روانه بازار شده بود؛ پشتیبانی می‌کنند که البته به احتمال بسیار زیاد در جعبه گوشی قرار نگرفته است.

image

اگر سامسونگ بخواهد نسل دیگری از گوشی‌های پرچمدار خود را نیز با شارژ سریع ۲۵ واتی عرضه کند؛ با ریسک شدید عقب ماندن از سایر رقبای اندرویدی مواجه خواهد شد. سایر سازندگان گوشی‌های اندرویدی به ویژه شرکت‌های چینی، گوشی‌های خود را سرعت شارژی که دو یا سه برابر سریع‌تر از گوشی‌های سامسونگ است، روانه بازار می‌کنند؛ سرعت شارژ برخی از این گوشی‌ها به ۱۲۵ وات نیز می‌رسد.

شما درباره سرعت شارژ ۲۵ واتی سری گلکسی اس 22 چه می‌اندیشید؟ آیا در صورت حقیقت داشتن این شایعه، از سری گلکسی اس 22 ناامید شده و فکر می‌کنید که سامسونگ از رقبای خود عقب مانده است؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی‌ دولتی نژاد خطیبانی

۱۴۰۰/۷/۲۰
چقدر بد ????? فقط میتونند با شروع قیمت 1100دلار فروش محصولاتشون به مردم تحمیل کنند خبری از امکانات و پیشرفت اصلا نیست ?????????