خانهاخبار
قیمت نهایی سانگ یانگ تیوولی فایتر اعلام شد (مهر ۱۴۰۰)

قیمت نهایی سانگ یانگ تیوولی فایتر اعلام شد (مهر ۱۴۰۰)

رامک خودرو اخیرا تعدادی از تیوولی های تیپ فایتر پیش فروش شده را با قیمت نهایی به خریداران تحویل داد.
۱۴۰۰/۷/۱۹

رامک خودرو ار اواخر دهه ۹۰ اقدام به واردات و مونتاژ کراس اوور شهری سانگ یانگ تیوولی به بازار کم تنوع بازار ایران کرده است. با وجود رقابای غربی مانند رنو کپچر و پژو ۲۰۰۸ در این رده قیمتی و ابعاد مشابه، این خودروی شرقی مورد کم لطفی قرار نگرفت و نسبتا فروش خوبی را تجربه کرد.

ابتدا رامک خودرو تیپ الیت تیوولی را وارد می‌کرد که مدل قبل فیس لیفت بود. مدل فیس لیفت اما با کمک نورا موتور پارس در ساوه مونتاژ و با تیپ آرمور وارد بازار شد. در ادامه تیپ سولار نیز عرضه شد که دومین فیس لیفت سانگ یانگ برای تیوولی محسوب می‌شود و چراغ‌‌ها و دی‌لایتها تغییر کرده، جلو پنجره باریک تیوولی و سپر آن هم مجددا طراحی شده. مه ‌شکن ‌های دایره‌ای و خطوط روی درب موتور هم جدید هستند. 

سال گذشته تیپ جدید فایتر هم پیش فروش شد که تفاوتش با نسخه سولار موتور توربو شارژ است که ۱۶۳ اسب بخار تولید می‌کند. تمام تیپ‌‌‌های قبلی مجهر به موتور ۱۲۸ اسب بخار تنفس طبیعی بودند. اکنون دارندگان حواله سانگ یانگ تیوولی تیپ فایتر خودرو مذکور را تحویل گرفته‌اند و قیمت تمام شده برای صاحبان مبلغ یک میلیارد و صد و پنجاه میلیون تومان است. در بازار نیز فایتر با قیمت حدودی یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تا یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان قیمت خورده است که از اختلاف تقریبا ۲۰۰ میلیونی حکایت دارد.

خودرومدل

قیمت نمایندگی

قیمت بازار
سانگ سانگ تیوولی تیپ فایتر۱۴۰۰۱٫۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

۱٫۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان 

تا

۱٫۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

همانند تیوولی سولار در نمای عقبی تیوولی فایتر متوجه گرافیک جدید چراغ های عقب و اضافه ‌شدن سه خط نئونی می‌‌شویم. به علاوه برآمدگی صندوق عقب و طراحی جدید زیر سپر عقب، از جمله تعییرات تیپ سولار و فایتر هستند. محسوس‌ترین تغییرات نیز درون کابین خودرو است؛ داشبود تیوولی دچار تغییرات اساسی شده و از تقارن و نظم بیشتری بهره‌مند است. همچنین آن جعبه کوچکی که روی داشبورد تیوولی آرمور قرار داشت، در تیوولی سولار و فایتر حذف شده است. از ایرادات تیوولی آرمور مانیتور 7 اینچی آن بود که در تیپ های جدید با مانیتور 9 اینچی جایگزین شده است. مانیتور مذکور قابلیت پشتیبانی اندروید و زبان فارسی را هم دارد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

زهرا ابباریکی از گلستان

۱۴۰۱/۹/۳۰
سلام بنده هم درسال دی96مبلغ 45 میلیون تومان اقدام به پیش خرید تیولی کردم ولی بعد از گذشت 5سالشرکت پاسخگوی نیست وطی چندین بار تماس باشرکت معیار انها قیمت روز میباشد درحالی که طبق قراردادباید 65میلیون دیگر پرداخت میکردیم شرکت ماشین خودش را باقیمت روز حساب میکند ولی پولی که ماپرداخت کردیم راهم باید با قیمت دلار روز حساب کند که با سود مشارکت 20درصدسالانه بالا 600 میلیون تومان مرسد در ضمن تابحال به کمپین شاکیان از شرکت هم نپیوستیم

مهدی تقوی

۱۴۰۰/۱۰/۱۳
سلام همسر بنده دی ۹۶ با پرداخت ۴۵ میلیون تومان اقدام به پیش خرید تیوولی کردند که پس از گذشت چهار سال شرکت هنوز پاسخگوی تحویل خودرو نیست و طی تماسی با شرکت اظهار میدارند قیمت روز بازار تیوولی معیار ماست که با احتساب سود مشارکت شما باید برای تحویل خودرو حداقل یک میلیارد تومان بپردازید !!!!درحالیکه طبق قرارداد میبایست با پرداخت حدود ۶۵ میلیون تومان خودرو را شش ماهه ابتدای تابستان ۹۷ تحویل دهند ،اولا" معیار کدام خودروسازی قیمت بازار است،؟
ثانیا" اگر ادعای تولید داخل را دارید چرا به نرخ دلار روز مخاسبه میکنید ؟
ثالثا" اگر مبنا نرخ دلار است فقط اصل پول پرداختی (۴۵ میلیون) به دلار امروز نزدیک ۳۰۰ میلیون تومان میشود که با احتساب سود مشارکت بالای ۲۰ درصدی سالیانه طبق قرارداد سرجمع به ۵۰۰میلیون تومان میرسد،
جالب اینکه با اعتماد به قول های شرکت به کمپین شاکیان هم نپیوستیم .حال خود قضاوت کنید.