خانهاخبار
آیفون SE نسل سه با پردازنده‌ای مشابه آیفون 13 و آنتن 5G به بازار می‌آید

آیفون SE نسل سه با پردازنده‌ای مشابه آیفون 13 و آنتن 5G به بازار می‌آید

تا معرفی نسل جدید آیفون SE اپل، زمان زیادی باقی نمانده و در ادامه جزئیاتی از قیمت و مشخصات آیفون SE نسل سوم که به بیرون درز کرده است را با شما به اشتراک می‌گذاریم.
۱۴۰۰/۷/۱۸

گوشی آیفون SE یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های شرکت اپل است. اولین نسل از این دستگاه در سال ۲۰۱۵ در دسترس کاربران قرار گرفت. جالب است که بدانید نسل دوم این سری یعنی آیفون SE نسل دوم با وجود طراحی قدیمی، در هنگام عرضه توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. مدت‌هاست کاربران منتظر مدل جدید خانواده آیفون SE 3 با چیپست ارتقا یافته 5G هستند. وبلاگ تحلیلگرژاپنی معروف اپلی، Macotakara، گزارش می‌دهد که اپل از طراحی آیفون SE 2020 دوباره استفاده خواهد کرد. این بدان معناست که یک نمایشگر 4.7 اینچی با حاشیه‌های پایین و بالا، حسگر اثر انگشت قدیمی و ترکیب آن با دکمه هوم درهمان بدنه آلومینیومی شیشه‌ای کنونی خواهیم دید.

image

ارتقاء قابل توجه نسل سوم اس ای، جدیدترین پردازنده 5 نانومتری A15 Bionic اپل و مودم کوالکام اسنپدراگون X60 5G است که مشابه آن را در آیفون 13 دیده‌ایم. خبرهای جدیدی مطرح شده که تولید آیفون اس ای 3  دسامبر 2021 آغاز می‌شود و این تلفن اوایل سال 2022 به طور رسمی معرفی خواهد شد.

با توجه به شایعات اخیر که که اپل سری مینی گوشی‌های خود را در خط تولید سال آینده کنار می گذارد، مدل اصلاح شده اس ای به عنوان گزینه ای مناسب برای خریداران گوشی‌های جمع و جور با کیفیت همراه با سیستم عامل iOS هستند در بازار است. نسخه پایه گوشی  سال پیش با قیمت پایه ۳۹۹ دلار به فروش می‌رسد، به همین دلیل انتظار می‌رود که اپل نسل بعدی را با قیمتی مشابه به بازار عرضه کند. نظر شما راجع به این گجت اقتصادی چیست و دوست دارید چه ویژگی‌های جدیدی را در آن ببینید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)