خانهاخبار
مشخصات فنی وان پلاس 9 RT رسما تایید شد

مشخصات فنی وان پلاس 9 RT رسما تایید شد

فروش رسمی وان پلاس 9 RT از روز سه‌شنبه 27 مهر آغاز خواهد شد.
۱۴۰۰/۷/۱۷

دیروز در خبری که منتشر شد، وان پلاس اعلام کرد که در روز 21 مهر به طور رسمی از وان پلاس 9 RT رونمایی می‌کند. امروز حالا براساس گزارشی از GSMArena، وان پلاس رسما مشخصات فنی این گوشی هوشمند را تایید کرد.

قلب تپنده وان پلاس 9 RT تراشه اسنپدراگون 888 سیستم روی چیپ است که در کنار حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 سخت‌افزار این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهد. البته شایان ذکر است که وان پلاس حافظه رم دقیق گوشی هوشمند خود را اعلام نکرده است اما براساس بنچمارک گیکبنچ مشخص شده است وان پلاس 9 RT از حافظه رم 12 گیگابایتی بهره خواهد برد و همچنین یک نسخه 8 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. بر اساس تصاویری که از وان پلاس 9 RT در وبسایت فروشگاه‌های چین منتشر شده است، این گوشی هوشمند از دوربین 50 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. 

image

 

وان پلاس 9 RT از نمایشگر E4 120 هرتزی و باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 65 واتی بهره می‌برد. همچنین وان پلاس اعلام کرده است که جدیدترین گوشی هوشمند خود در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد. بر اساس برنامه وان پلاس، وان پلاس 9 RT پیش فروش خود را از روز 21 مهر در چین شروع خواهد کرد و فروش و عرضه رسمی آن نیز از روز 27 مهر آغاز خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز چهار روز تا معرفی رسمی وان پلاس 9 RT مانده است و در روزهای پیش رو قطعا اخبار بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)