خانهاخبار
اخبار خبر از فروش بسیار خوب گلکسی زد فلیپ 3 در کره جنوبی می‌دهند

اخبار خبر از فروش بسیار خوب گلکسی زد فلیپ 3 در کره جنوبی می‌دهند

جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ روند فروش امیدوارکننده‌ای را در پیش گرفته است.
۱۴۰۰/۷/۱۷

جدیدترین نسل گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 با استقبال چشمگیر کاربران کشور کره جنوبی مواجه شده است. بنابر آمار و ارقام رسمی اعلام شده، از زمان معرفی این دو گوشی هوشمند یعنی یک ماه پیش حدود یک میلیون واحد از گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 به فروش رفته است که بسیار خوب تلقی می‌شود. شایان ذکر است که این موفقیت چشمگیر سامسونگ در رتبه سوم میزان فروش گسترده محصولات این شرکت پس از دو سری موفق گلکسی نوت 10 و گلکسی S8 قرار دارد. 

image

تحلیلگران دنیای فناوری نیز البته پیش‌بینی فروش خوب گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 را در کره جنوبی می‌کردند. به عقیده این تحلیلگران، فروش بسیار خوب گوشی‌های هوشمند تاشو خبر از آینده روشن این محصولات خاص می‌دهند. البته نباید از بهبودهای چشمگیری مانند ضدآب بودن، نمایشگر بهتر، پردازنده قدرتمند و طراحی تازه که سامسونگ در زد فولد 3 و زد فلیپ 3 انجام داده است چشم‌پوشی کرد. 

image

بنابر آمار اعلام شده، حدود 70 درصد از واحد‌های فروش رفته در کره جنوبی متعلق به گلکسی زد فلیپ 3 است که نشاندهنده موفقیت سامسونگ در جلب نظر کاربران به گوشی هوشمند تاشو ارزان‌قیمت خود است. نکته قابل توجه این است که گلکسی زد فلیپ 3 با وجود این که در حدود قیمتی سری گلکسی اس 21 قرار دارد، فروش بهتری را نسبت به سری پرچمدار سامسونگ داشته‌ و حدود 700000 واحد در کره جنوبی فروش داشته است. همچنین سامسونگ اعلام کرده است که بازه سنی خریداران گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 از نوجوانان تا حدود سنی 30-35 سال را شامل می‌شود که بیانگر آن است که گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ برای سنین مختلف جذاب بوده است. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که شاید بخشی از این موفقیت بزرگ سامسونگ شاید مربوط به برنامه ویژه فروش این شرکت باشد که در آن، سامسونگ گوشی‌های هوشمند قدیمی کاربران کره جنوبی از همه برندها را دریافت و در ازای آن به آنها گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 عرضه می‌شود. در مجموع به نظر می‌رسد که سامسونگ توانسته است که فروش نسبتا بد سری گلکسی اس 21 را جبران کند و فروش خوبی را تجربه نماید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)