خانهاخبار
قیمت جهانی گوشی آنر 50 مشخص شد

قیمت جهانی گوشی آنر 50 مشخص شد

مدتی قابل شاهد معرفی سری گوشی‌های آنر 50 در کشور چین بودیم و حالا قیمت جهانی این محصول نیز مشخص شده است.
۱۴۰۰/۷/۱۶

پیش از این می‌دانستیم که شرکت آنر قصد دارد گوشی آنر 50 را در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان)، در بازار جهانی منتشر کند؛ حالا نیز قیمت این محصول توسط خبرگزاری WinFuture منتشر شده است.

نسخه پایه با رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگبایتی آنر 50، قیمت ۴۹۹ یورو را خواهد داشت و در سوی دیگر، نسخه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، به قیمت ۵۹۹ یورو به فروش می‌رسد. متاسفانه، فعلا خبری از قیمت و عرضه جهانی گوشی آنر 50 پرو نیست و در حال حاضر باید تنها منتظر نسخه معمولی آن باشیم.

image

گوشی آنر 50 به همراه نمایشگر خمیده ۶.۵۷ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و دوربین سه گانه قدرتمندی روانه بازار شد. رزولوشن دوربین اصلی این گوشی، ۱۰۸ مگاپیکسل بوده و اندازه سنسور آن، ۱/۱.۵۲ اینچ است؛ یک دوربین ۸ مگاپیکسلی التراواید و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی که شامل سنسور عمق جهت عکاسی پرتره و دوربین ماکرو هستند، آن را همراهی می‌کنند.

نکته جالب برای کاربران نسخه جهانی و طبیعتا نسخه‌ای که در کشور ما عرضه خواهد شد؛ این است که سری آنر 50 به همراه سرویس‌های گوگل عرضه شده و دیگر خبری از مشکلات پیشین این گوشی‌ها که از همکاری پیشین این شرکت با هواوی ریشه می‌گرفت؛ نخواهد بود.

image

این گوشی از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی کرده و سنسور اثر انگشت آن نیز زیر نمایشگر قرار گرفته است. آنر 50 در رنگ‌های جذابی روانه بازار شده و طبیعتا برای بسیاری از کاربران، گزینه مناسبی خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)