خانهاخبار
ریلمی جی تی نئو 2 در لیست گوگل پلی کنسول دیده شده است

ریلمی جی تی نئو 2 در لیست گوگل پلی کنسول دیده شده است

جدیدترین گوشی هوشمند ریلمی قرار است با نمایشگر 120 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 870 عرضه شود
۱۴۰۰/۷/۱۵

در خبری که امروز منتشر شد، زمان معرفی و قیمت ریلمی جی تی نئو 2 توسط برخی از منابع خبری فاش شد. حالا در خبری دیگر، این گوشی هوشمند در لیست گوگل پلی کنسول دیده با تراشه اسنپدراگون 870 دیده شد و برخی از مشخصات فنی آن نیز لو رفت.

image

 

بر اساس این لیست، ریلمی جی تی نئو 2 از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد و همچنین نسخه اندورید این گوشی هوشمند اندروید 11 است که برپایه رابط کاربری Color 12 اجرا خواهد شد. به علاوه، قلب تپنده ریلمی جی تی نئو 2 تراشه اسنپدراگون 870 است با رم 8 گیگابایتی سخت‌افزار این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهد. البته شایان ذکر است که بر اساس برخی از شایعات، ریلمی جی تی نئو 2 در یک نسخه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. در خبری که قبلا منتشر شده بود، به احتمال زیاد قیمت ریلمی جی تی نئو 2 با قیمت ریلمی X7 مکس یکسان است. بر این اساس، ریلمی X7 مکس در نسخه پایه با مشخصات رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی حدود 361 دلار قیمت دارد. در این راستا، ریلمی جی تی نئو 2 نیز ممکن است با برچسب قیمتی 361 دلار روانه بازار شود.

image

در نهایت باید اشاره کرد که ریلمی جی تی نئو 2 قرار است در روز 21 مهر در بازار هند عرضه شود. از مشخصات ریلمی جی تی نئو 2 می‌توان به نمایشگر فول اچ‌دی پلاس 6.62 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی، دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و سنسور اثرانگشت قرار گرفته در کنار بدنه اشاره کرد. منبع تغذیه ریلمی جی تی نئو 2 باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)