خانهاخبار
تبلت نوکیا T20 رسما رونمایی شد

تبلت نوکیا T20 رسما رونمایی شد

جدیدترین تبلت نوکیا در دو نسخه وای‌فای و 4G عرضه خواهد شد
۱۴۰۰/۷/۱۴

تبلت نوکیا T20 شاید همان گوشی هوشمند مورد انتظار نوکیا است که در قالب تبلت عرضه شده است.در این راستا، دلیل آن که نوکیا عرضه تبلت به جای گوشی هوشمند را ترجیح داده است این است که عرضه و فروش تبلت رشدی بسیار زیاد از سال 2014 داشته است. به علاوه، رشد فروش تبلت امسال نیز خوب بوده است به طوریکه اکثر شرکت‌های فناوری برنامه توسعه و عرضه تبلت‌های مختلف را دارند.

image

جدیدترین تبلت نوکیا از ویژگی‌های مثبتی مانند عمر باتری زیاد و شارژ سریع برخوردار است که برای کاربری‌های اداری و دانشجویی بسیار مناسب است. به علاوه، نوکیا T20 با باتری 8200 میلی‌امپر ساعتی خود می‌تواند 15 ساعت کاربری مداوم را برای کاربر تضمین کند. در نتیجه، نوکیا T20 می‌تواند کاربر را در یک روز کاری همراهی کند و چند ساعت نیز را به سرگرمی و گشت و گذار در وب بپردازد. از آن سو، کاربران با تبلت نوکیا T20 می‌توانند تا حدود 7 ساعت بدون وقفه مکالمه تلفنی داشته باشند. بنابر ادعای نوکیا، جدیدترین تبلت این شرکت می‌تواند تا 10 ساعت فیلم پخش کند. همچنین باتری نوکیا T20 از طریق درگاه Type-C شارژ خواهد شد و از شارژ 15 واتی پشتیبانی می‌کند. البته اداپتور عرضه شده همراه با تبلت 10 واتی است.

image

نوکیا T20 از نمایشگر 10.4 اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر 2000 در 1200 و نسبت تصویر 15 به 9 بهره می‌برد. حداکثر روشنایی این تبلت به عدد 400 نیتس می‌رسد که مجهز به قابلیت افزایش بیشتر روشنایی نیز است. همچنین، این نمایشگر توسط محافظ تقویت‌شده محافظت می‌شود. قلب تپنده نوکیا T20 تراشه 12 نانومتری Unisoc Tiger T610 است که از دو هسته کورتکس A-78 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و شش هسته کورتکس 5A-5 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده است. شایان ذکر است که این تراشه شاید چندان قدرتمند نباشد اما کم مصرف است و تجربه کاربری خوبی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. به علاوه، نوکیا T20 در دو مدل حافظه رم 3 و 4 گیگابایتی و دو مدل حافطه داخلی 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد که حافظه داخلی از طریق درگاه کارت حافظه micro-SD قابل افزایش است.

نوکیا وعده داده است که تبلت نوکیا T20 مانند سری G این شرکت تا دو سال بروزرسانی سیستم عامل و سه سال بروزرسانی امنیتی ماهانه را دریافت خواهد کرد. در واقع این تبلت بخشی از برنامه جهانی HMD است که در آن این شرکت در حال کار با سایر شرکت‌های فناوری برای عرضه سری جدیدی از تبلت‌ها است.

image

از دیگر مشخصات نوکیا T20 می‌توان به اسپیکرهای استریو، دو میکروفون و جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد. در بخش دوربین، نوکیا T20 از یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. به علاوه، دوربین سلفی این تبلت برای تماس ویدئویی بهینه شده است و به قابلیت فیس آنلاک نیز مجهز است.

اچ ام دی گلوبال همچنین لوازم جانبی متعددی برای نوکیا T20 طراحی و توسعه داده است که شامل یک قاب محافظ، قاب محافظ با پایه نگه‌دارنده و ایرباد نوکیا میکرو پرو است که به تجربه کاربری بهتر دستگاه کمک می‌کند. قاب محافظ با پایه‌نگه‌دارنده برای برقراری تماس‌های ویدئویی و تماشا کردن فیلم بسیار مناسب است. به علاوه، ایرباد نوکیا نیز با قابلیت حذف نویز هنگام تماس برای قرارگیری راحت در گوش کاربر طراحی شده است.

image

در نهایت باید اشاره کرد که نوکیا T20 در دو نسخه وای‌فای و 4G عرضه خواهد شد. نسخه پایه وای‌فای با مشخصات رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی 200 دلار قیمت دارد و نسخه 4G با مشخصات مشابه با برچسب قیمتی 240 دلار روانه بازار خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)